به گزارش آریاورزش در هفته سوم لیگ ملت های والیبال ، سوتِ رقابت ها در شهر گدانسک لهستان زده شد و ایران در اولین بازی خود به مصاف میزبان رقابت ها رفت.

شاید کم تر کسی تصور می‌کرد که ایران بتواند حتی اختلاف امتیازات را مقابل لهستان کم کند اما تیم ملی ایران با حملاتِ هوشمندانه و نهایت استفاده از توپ های برگشتی توانست با نتیجه 3-2 عقابها رو مغلوب کرده و پیروز از میدان خارج شود.

در ست اول بازیکنان ایرانی نتوانستند آنطور که باید از فرصت ها استفاده کنند و همین باعث شد تا ناهماهنگی بین بچه ها به وضوح دیده شود. اما از ست دوم بر خلاف جوِ سالن که کاملاً به نفع لهستانی ها بود تیم ملی ایران نتایج را به نام خود ثبت کرد.

باختِ ایران در ست چهارم به نام کادر فنی نوشت!؟

در شرایطی که هم جو سالن علیه ایران بود و هم درصد حملات لهستان بیشتر، کادر فنی می‌توانست با وقفه در روند بازی، ایران را از عجله کردن برای پایان دادن به ست و بازی کم کند.

گدانسک اینبار جهنمِ لهستانی ها شد!

در دست پنجم در یک رقابت تماشایی، تیم ملی ایران با اختلاف امتیاز فاحش و هشت امتیازی توانست تیم ملی لهستان را شکست دهد و شبی رویایی و البته تاریخی را به نام خود ثبت کند

میلاد عبادی پور یک کاپیتان به معنای واقعی!

میلاد عبادی پور در طول این بازی بخوبی مهارت خود را در قامت یک کاپیتان به رخِ رقبا کشید! او با حضور موثر خود در دریافت و سرویس و روحیه دادن به بازیکنان خود به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کرد.

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران
میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی ایران در اولین‌ بازی خود در هفته سوم نمایشی سرشار از هوش و ذکاوت را ارائه داد و این نمایانگر پتانسیل بسیار بالایِ ایران در میادین بین‌المللی است.

در بازی بعد ایراناز ساعت 16:30 روز پنجشنبه به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

به قلم یاسمین شاه‌میرزایی