به گزارش آریاورزش آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های بانوان بامداد امروز بین دو تی هلند-کانادا برگزار شد و هشت تیم صعود کننده به مرحله بعد رقابت های لیگ ملتهای بانوان مشخص شدند. مرحله فینال رقابت های بانوان در انکارا ترکیه برگزار خواهد شد.

فینال رقابت های امسال هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان به صورت ضربدری و حذفی برگزار میشوند. که شامل دو حالت است اول اینکه میزبان جز هشت تیم صعود کننده باشد و دوم اینکه میزبان جز هست تیم صعود کننده نباشد.

اگر تیم میزبان جز هشت تیم برتر باشد به عنوان تیم نخست در مرحله یک چهارم نهایی قرار میگیرد و با تیم هشتم بازی خواهد کرد.

به عنوان مثال ترکیه چون در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و میزبان دوره نهایی است به عنوان تیم اول با تیم هشتم که تایلند است بازی خواهد کرد.

اگر فرض را بر این بگیریم که ترکیه دربین هشت تیم صعود کننده حضور نداشت و رده ای بین نهم تا شانزدهم کسب میکرد آن وقت تیم ترکیه به عنوان میزبان مرحله نهایی جایگزین تیم هشتم میشد.

هشت تیم برتر لیگ ملتهای بانوان مشخص شدند
هشت تیم برتر لیگ ملتهای بانوان مشخص شدند

در محله نیمه نهایی بار دیگر تیم های صعود کننده به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت:

برنده بازی اول یک چهارم نهایی به مصاف برنده بازی چهارم یک چهارم نهایی و برنده بازی دوم یک چهارم نهایی به مصاف برنده بازی سوم یک چهارم نهایی خواهد رفت.

فینال رقابت های بانوان از 22 تا 26 تیرماه به میزبانی آنکارا ترکیه برگزار خواهد شد و در بخش مردان نیز رقابت ها از 29 تیر تا 2 مردادماه در بولونیا ایتالیابرگزار میشود.