پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش پیکان با باشگاه گازالجنوب عراق تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. مدیرعامل باشگاه پیکان با دعوت رسمی باشگاه والیبال گازالجنوب عراق در نشستی با مدیران ارشد این باشگاه در بصره شرکت کرد.

امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان با درخواست جمیل عزیز رییس فدراسیون والیبال عراق و همچنین باشگاه گازالجنوب این کشور سفری به بصره داشت و در نشست با رییس فدراسیون والیبال عراق و مدیران شرکت نفت گاز الجنوب عراق و همچنین مدیران باشگاه این شرکت در مورد توسعه همکاری های آینده رایزنی کردند.

این نشست با هدف توسعه همکاری ورزشی و انتقال دانش و تجربیات باشگاه پیکان به عنوان پرافتخار ترین باشگاه والیبال آسیا انجام شد. همچنین یک تفاهم نامه دوجانبه نیز میان دو باشگاه به امضای مدیران رسید.

عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان در این جلسه از عراق به عنوان کشور دوست و برادر یاد کرد و ظرفیت های قابل بهبود در ساختار ورزشی این کشور را قابل توجه توصیف کرد.

تفاهم نامه همکاری تیم پیکان با گازالجنوب عراق
تفاهم نامه همکاری تیم پیکان با گازالجنوب عراق

عطابخش در این راستان بیان داشت:

"باشگاه پیکان به سبب داشتن زیرساخت های ورزشی استاندارد و عقد تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه والیبال میلانو ایتالیا و تاسیس آکادمی پیکان-میلانو در راستای کمک به ورزش عراق از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد."

حمزه عبدالله ناصر مدیرکل توسعه نفت و گاز وزارت نفت و مدیرعامل شرکت گاز الجنوب عراق هم در این نشست ابرازامیدواری کرد: "انشاالله بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد همکاری‌های گسترده با شرکت‌های ایران‌خودرو‌ به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی خاورمیانه باشیم و همکاری با باشگاه پیکان زمینه ساز این همکاری بزرگ در صنعت عراق و ایران خواهد بود"

گفتنی است؛ در سفر به عراق محمدعلی طاهری قائم مقام، اسحاق اینانلو نایب رییس هیات مدیره و سینا وهاب زاده مشاور امور بین المللی باشگاه پیکان امیر عطابخش را همراهی کردند .

تفاهم نامه همکاری تیم پیکان با گازالجنوب عراق
تفاهم نامه همکاری تیم پیکان با گازالجنوب عراق