به گزارش آریاورزش تیم ملی ایران در آخرین دیدار هفته دوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم کانادا رفت و توانست ۳-۰ پیروز این دیدار باشد.

ترکیب ابتدایی تیم ایران در این بازی میلادعبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، وادی، اسماعیل‌نژاد، سرلک، جلوه و حضرت‌پور به عنوان لیبرو بودند.

ایران ست اول را خوب آغاز کرد .خطای سرویس هر دو تیم بسیار بالا بود و با اینکه خط دفاع روی تور چ چیزی از خود نشان نداد اما در حملات خوب ظاهر شدند و توانستند ۲۵-۲۱ ست اول را از آن خود کنند.

در ست دوم عملکرد دفاعی تیم ایران بهتر شد و بازیکنان توانستند توپ‌های برگشتی را به امتیاز تبدیل کنند. مآار بازیکن تیم کانادا در این ست سرویسهای خوبی زد و به همین دلیل امتیازات پایاپای پیش رفت و در نهایت با امتیاز سرویسی که اسفندیار گرفت ست دوم به سود ایران شد.

ست سوم عملکرد، سرلک مدافع جوان ما باعث شد اختلاف امتیاز در همان ابتدا ایجاد شود و با حملات خوبی که بچه ها انجام دادند تیم کانادا قادر به توپگیری مناسب نبود و ست سوم ۲۵-۱۸ به سود ایران تمام شد.

در مجموع هشت بازی در دو هفته از لیگ ملتها ایران موفق به کسب چهار پیروزی مقابل تیم های چین و استرالیا ( قاره آسیا) در هفته اول، امریکا و کانادا( امریکای شمالی) در هفته دوم بودند.

استفان ماآر ۱۸ امتیاز برای کانادا شامل امتیاز ۱۴حمله، ۲ دفاع و ۲ امتیاز سرویس بدست آورد.

امین اسماعیل‌نژاد ۱۵ امتیاز از حمله بدست آورد. امیرحسین اسفندیار ۱۴ امتیاز شامل ۱۲ امتیاز حمله و ۲ امتیاز سرویس کسب کرد

بازی بعدی ایران سه شنبه ۱۴ تیرماه در لهستان و با تیم میزبان خواهد بود . این بازی ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.