پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌ها امشب دوم تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف آمریکا رفت. ایران در این بازی شب خوبی را سپری کرد و روی دیگری از خود نشان داد و توانست با نتیجه قاطع سه بر صفر پیروز شود.

شاگردان بهروز عطایی در ست اول با اختلاف هفت امتیازی ۲۵-۱۸ پیروز شدند. در ست دوم نیز برتری ایران ادامه یافت. اما علیرغم اینکه ملی‌پوشان ۱۶-۱۱ جلو بودند، نتیجه در امتیاز ۱۷ برابر شد. دو تیم تا امتیاز پایانی پوئن به پوئن یکدیگر را تعقیب کردند، در نهایت با یک تقاضای ویدئو چک به موقع، این ست نیز ۲۹-۲۷ به سود ایران شد. بازی در ست سوم نیز بسیار نزدیک پیش رفت. عملکرد خوب ایران در دریافت و موفقیت در حمله کمک زیادی به تیم ما کرد. در پایان دیفالکو اسپک خود را به اوت زد تا نتیجه ۲۷-۲۵ به سود ایران شود.

امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امین اسماعیل‌نژاد، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی ترکیب اولیه تیم ایران را تشکیل می‌دادند.

بچه ها در این بازی با روحیه مضاعف وارد بازی شدند و میدانستند اگر این بازی و امتیاز این بازی را از دست بدهند شانس صعود را از دست خواهند داد.

میتوان گفت میلاد عبادی پور در برد امشب تیم ایران بسیار موثر بود. مدیریت تیمی خوب او، دریافتهای بی نقص،دفاع های بی نظیر و از همه مهمتر راه کشا در لحظات حساس، باعث شد تا عبادی پور نشان دهد دارد با کاپیتان بود خود اخت میگیرد و هماهنگ میشود.

امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۲۰ پوئن امتیازآورترین بازیکن میدان بود. میلاد عبادی‌پور ۱۵ امتیاز به دست آورد. برای تیم آمریکا توری دیفالکو ۱۳ امتیاز کسب کرد.

تیم ملی ایران در مجموع ۴۶ امتیاز از حمله، ۶ دفاع، ۵ سرویس، ۲۴ امتیاز از خطای حریف به دست آورد. آمریکایی‌ها که مانند ایران در این تورنمنت با ترکیب متفاوتی شرکت کرده بودند و بدون باخت، تا اینجای مسابقات عملکرد خوبی داشتند، توانستند ۴۲ امتیاز از حمله، ۴ دفاع، ۳ سرویس، ۲۱ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

دیدار آینده ایران فردا جمعه ساعت ۱۸ مقابل تیم ملی برزیل خواهد بود.

امین اسماعیل‌نژاد