یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش رنان دال زوتو سرمربی تیم والیبال برزیل در هفته دوم رقابت های لیگ ملتهای والیبال، دو برادر هم پست را در ترکیب 14 نفره خود قرار داد تا حس رقابت در تیم بیشتر شود.

آلن و دارلان سوزا قطرپاسورهای این هفته تیم برزیل در هفته دوم لیگ ملتها هستند که در بلغارستان حضور دارند. از همان ابتدای دعوت این دو برادر در هفته دوم صحبتهای زیادی در رقابت این دوبرادر آغاز شد.

آلن و دارلان دو برادر و افتخار خانواده سوزا هستند. نه تنها هم اتاقی ها بلکه هم پستی هم هستند. تیم برزیل در اولین بازی خود در هفته دوم لیگ ملتها در صوفیه از ساعت 18:30 به مصاف تیم لهستان خواهد رفت.

آلن، برادر بزرگتر بازیکنی است که خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کرده است. او ورزشکاری است که می داند چگونه با توپ های سریع بازی کند. اما از طرفی برادر کوچکتر دارلان استعداد جوانی است که نشاط بسیار زیادی دارد. امیدواریم او راه برادر بزرگترش را که همیشه بسیار حرفه ای و فداکار بوده است ادامه دهد.

رنان سرمربی تیم برزیل در مورد این دو برادر بیان داشت: حضور دارلان در ترکیب 14 نفره تیم برزیل در هفته دوم فقط و فقط بر اساس اینجا شایستگی است، او فصل فوق العاده ای را در سوپرلیگا پشت سر گذاشت و برای حضور در ترکیب تیم برزیل نهایت تلاش خود را انجام داد.

پیش از این نیز بازیکنانی با نسبتهای خانوادگی در تیم برزیل وجود داشتند. برادران گوستاوو و موریلو اندرس یا سرمربی فراموش نشدنی برزیل برناردینیو و پسرش برونینیو، این موضوع جدیدی در تیم برزیل نیست.

تنها تفاوت این دو برادر یعنی در مورد آلن و دارلان این است هر دو در یک پست بازی می کنند و برای کسب جایگاه در ترکیب تیم رقابت می کنند. آلن، در 28 سالگی، دیگر بازیکن باتجربه ای شده است او در بازی های المپیک 2021 در توکیو حضور داشت. اما دارلان، که این پنجشنبه 20 ساله خواهد شد، جوان بااستعداد و پرانگیزه ای است برای اولین بار در تیم بزرگسالان بازی می کند.