پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش بعد از صحبت های اقای کاویانی در مورد جواد محتشمیان، گزارشگر و کارشناس والیبال ایران، شبکه سه به همراه فدراسیون والیبالی اقدامی برای قدردانی و تقدیر از ایشان انجام داد.

در نشستی که در محل دفتر فروغی رئیس ورزش شبکه سه برگزار شد، از جواد محتشمیان به خاطر دو دهه فعالیت و خدمت رسانی تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه محمدرضا داورزنی و مصطفی کارخانه نیز حضور داشتند که طی سال های اخیر همواره مورد نقد جواد محتشمیان قرار گرفتند باشد که این نشست کدورت های نهان و پیدا را رفع کرده باشد.

در این اوضاع نابسامان والیبال که نقد، انتقادها و البته قضاوت ها، فدراسیون و تیم ملی را نشانه گرفته اند، فدراسیون نیز باید موضع خود را در این راستا مشخص کند و چه کسی بهتر از جواد محتشمیان که همیشه فدراسیون را بخوبی نقد کرده و راهکارهای خوبی به آنها پیشنهاد داده است، که البته بی پاسخ مانده اند.

استاد محتشمیان همیشه بر این باور بوده و هستند که باید از جوانان استفاده کرد اما به موقع استفاده کردن از انها اولویت بیشتری دارد. این فرصت باید در اختیار جوانانی قرار بگیرد که از جنس والیبال باشند و فرصت طلبی نکنند.

با توجه به صحبتهایی که جواد محتشمیان مبنی بر کناره گیری از گزارشگری کرده است به نظر نمیرسد دیگر قصد بازگشت به تلویزیون را داشته باشدو ممکن است دیگر شاهد گزارش های جذاب ایشان که یاد آور خاطرات افتخارآفرینی دوران نسل طلاییمان هستند نباشیم.

محتشمیان بعد از دو دهه فعالیت جدی در عرصه والیبال مدتی است که به زادگاهش شهر زیبای کاشان نقل مکان کرد و خود را از دنیای گزارشگری کنار کشید اما شب گذشته از وی خواسته شد که بازی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملتها را گزارش کند.

محتشمیان که در ابتدا قهرمان پرش با نیزه ایران بود که در والیبال نیز آنقدر تبحر پیدا کرده و به عضویت تیم های باشگاهی پایتخت درآمد و در اردوی تیم ملی نیز حضور پیدا کرد.

صراحت بیان، از بزرگترین وجه ممیزه گزارش های ایشان در تلویزیون بود. گزارش و آموزش نکات فنی شیوه ای بود که محتشمیان در عرصه گزارشگری تلویزیون باب کرد.

بدون تردید جای او همچون عادل فردوسی پور در صداوسیما سبز خواهد بود.