به گزارش آریاورزش با اعلام مدیریت باشگاه باریج اسانس کاشان سرکار خانم حسیبی این باشگاه در لیگ برتر بانوان 1401 تیمداری نخواهد کرد.

خانم فاطمه حسیبی مدیرعامل باشگاه درپیام اینستاگرامی خود اعلام داشتند که دلایل عدم حضور خود در این فصل از رقابت های باشگاهی بانوان را به صورت کامل برای فدراسیون ارسال کرده اند و امیدوارند فدراسیون والیبال تدابیر درستی را برای برگزاری لیگ بانوان در نظر بگیرند.

بدین ترتیب باشگاه باریج اسانس کاشان  در فصل آینده لیگ برتر والیبال بانوان از غایب های بزرگ خواهد بود. باریج اسانس فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بانوان شد و در مسابقات باشگاه‌های بانوان آسیا نیز حضور داشت. اکنون کناره گیری ناگهانی آنها شوک بزرگی به جامه والیبال بانوان خواهد زد.

این انصراف، دومین انصراف باریج اسانس در سه سال اخیر است. این تیم کاشانی پس از حضور موفق در لیگ ۹۸، در سال ۹۹ به دلیل وضعیت بحرانی کرونا از لیگ برتر کناره‌گیری کرد.

باریج اسانس در سال ۱۴۰۰ بازگشت و به شکلی دراماتیک قهرمان لیگ برتر شد و اکنون در سال ۱۴۰۱ بار دیگر تصمیم به انصراف گرفته است..

باریج اسانس اهدافی را در تیمداری در والیبال بانوان دنبال می کند و مدیر عامل این باشگاه برنامه های بسیار دقیقی برای تیمداری بانوان در نظر گرفته بوده است که با در حال حاضر با شرایط موجود در والیبال ایران، دلایل کافی را برای ادامه هزینه باریج اسانس در والیبال زنان تامین نمی کند.

انصراف باریج اسانس خبری تلخ برای والیبال بانوان ایران در شرایط نابسامان اقتصادی ورزش کشور برای بانوان والیبالیست است.