سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش بمب نقل و انتقالات ایتالیا در حال انجام است و ممکن است به همین زودی پاتغی و زایتسف تیم های خود را تعویض کنند

بعد از جدایی سیمون و لوکارلی از تیم لوبه و پیوستن آنها به تیم پیاچنزا، اکنون لوبه تمایل به جدایی از زایتسف را نیز نشان داده است و تقریبا به توافق نهایی نیز رسیده اند و تنها تصمیم زایتسف باقی مانده که هنوز دو سال دیگر با تیم لوبه قرارداد دارد.تیم لوبه در صدد انتخاب تیمی مناسب برای زایتسف است و در این راستا با تیم میلان نیز صحبت شده است و ممکن است ژان پاتغی را نیز به عنوان بازیکن قطرپاسور جذب کند.

جوزپه کورمیو مدیر عامل باشگاه لوبه در این مورد بیان داشت:

ما به دنبال جوانگرایی تیم هستیم. ما در ابتدای فصل پیش با گبی گارسیا قرارداد بستیم و وقتی زایتسف مجبور به جراحی شد او به خوبی توانست جایگزین مناسبی برای او باشد. همچنین با یانت بازیکن کوبایی 21 ساله و شینه‌نیز مدافع میانی 24 ساله فرانسوی نیز قرارداد بستیم. درست نیست که زایتسف ذخیره بازیکن دیگری باشد و باید در تیمی بازی کند که شایسته اوست، ما در حال جوان گرایی هستیم و همچنین در حال مذاکره با تیمی که برای زایتسف بهترین گزینه خواهد بود

گبی گارسیا
گبی گارسیا

سرمربی تیم لوبه نیز در این راستا بیان داشته است :

استراتژی ما نسبت به سال گشته تغییر کرده است و تجربه بازیکنانی چون، دچکو و خوانتورنا برای این فصل از رقابت ها برای ما کافیست. برای این فصل از رقابت ها به دنبال بازیکنی کم تجربه تر از زایتسف هستیم. گبی گارسیا قبلا نشان داده که توانایی بالایی دارد. به همین دلیل باید به دنبال تیم جایگزین مناسبی برای زایتسف باشیم که مناسب شخصیت و جاه طلبی او باشد.

ژان پاتغی
ژان پاتغی

زایتسف پس از پیروزی قاطع مقابل پروجا و قهرمانی در سری آ ایتالیا به وضوح بیان داشت: در لوبه خواهم ماند و با نشان قهرمانی روی سینه بازی می کنم. اما باشگاه دیگر نمی خواهد زایتسف را در ترکیب قرار دهد.

شاید بازی های غیرقابل قبول ایوان در نیمه نهایی بعد از رهایی از مصدومیتش روی تصمیم مدیران باشگاه تاثیر گذاشته باشد، 37 امتیاز در چهار دیدار. در مسابقه اول، او 9 حمله از 27 (33٪) ، در بازی دوم - 2 از 9 (22٪)، بازی سوم 38٪ (6/16) و بازی چهارم 36٪ (9/25). درست است که در لحظات حساس او بازی را به سود لوبه بازگرداند اما خطاهای فردی او باعث شد، بار دیگر کار به تساوی بکشد و لوبه بسیار خوش شانس بود که سیمون را در ترکیب داشت تا بتواند به طرز شگفت انگیزی بازی کرده و بازی را به سود لوبه تمام کند.

در عین حال باید به زایتسف برای بازگشت به سطح اول خود بعد از جراحی که انجام داد فرصت داده شود. او در آگوست سال گذشته زانوی راست خود را تحت عمل جراحی قرار داد. مصدومیت باعث شد که او نتواند به طور کامل در المپیک توکیو بازی کند.او دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشت. او در دور برگشت مسابقات قهرمانی ایتالیا به عنوان یار جایگزین گبی گاهی وارد بازی میشد و در بازی های پلی اف به ترکیب اصلی بازگشت.

اکنون فردیناندو دی جورجی منتظر او در تیم ملی ایتالیا است، جایی که ایوان به احتمال زیاد با یوری رومانو چپ دست شریک خواهد شد که در هفته اول بازی می کند. جولیو پینالی و توماسو استفانی نیز در برنامه آتزورا قرار دارند.

اگر ایوان به میلانو برود، پائولو پورو به او پاس خواهد داد. دروبرتو پیاتزا، یوکی ایشیکاوا ژاپنی، میلاد عبادی پور ایرانی و اوسنیل ملگارخو کوبایی، مدافعین میانی متئو پیانو و آگوستین لوسر خواهند بود. ظاهراً جایگزین زایتسف در میلان توماسو باروتو 16 ساله (209 سانتی متر) خواهد بود. او امتیازاورترین و بهترین مهاجم قهرمانی زیر 17 سال اروپا (2021) شد.

ایوان زایتسف
ایوان زایتسف