پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ با نتیجه سه بر صفر مقابل هلند شکست خورد. ایران ست اول را با امتیاز نزدیک ۲۶-۲۴ واگذار کرد و در ست‌های دوم و سوم با نتیجه مشابه ۲۵-۲۱ مغلوب شد. هدایت تیم هلند بر عهده روبرتو پیاتزا است که تیم والیبال میلانو (تیم جدید میلاد عبادی‌پور) را در لیگ ایتالیا رهبری می‌کند.

شاگردان بهروز عطایی تنها در خط سرویس بهتر از حریف عمل کردند و ۷ امتیاز مستقیم سرویس به دست آوردند، اما در باقی موارد گوی و میدان را به هلندی‌ها باختند. ایران ۳۶ امتیاز از حمله به دست آورد و در طول بازی تنها یک دفاع روی تور داشت که آمار بسیار ضعیفی است. این در حالی است که هلندی‌ها ۴۸ امتیاز از حمله، ۸ امتیاز از دفاع و ۲ سرویس به دست آوردند. رضا عابدینی دفاع وسط کشورمان که در بازی مقابل چین آسیب دیده بود، در این دیدار به میدان نرفت و قرار است برای ادامه روند درمان به ایران برگردد.

نیمیر عبدالعزیز که چندی پیش با تیم پیکان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد، با عملکرد خوب در این بازی ۲۰ امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن بود. برای تیم ایران نیز امین اسماعیل‌نژاد ۱۵ امتیاز از حمله به دست آورد.

تیم ملی کشورمان در بازی سوم خود بامداد یکشنبه ساعت ۴:۳۰ به مصاف استرالیا می‌رود.

نیمیر عبدالعزیز