پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش بنجامین پچ بازیکن 27 ساله امریکایی تصمیم گرفت برای مدتی از والیبال حرفه ای فاصله بگیرد و بر روزی جوانب زندگی خود تمرکز کند.

پچ از سال 2018 در بوندش لیگا و تیم برلین ریسایکلینگ توپ میزند و در فصل گذشته نیز بار دیگر توانست با این تیم قهرمانی را بالای سر ببرد. او تا سال 2024 با تیم برلین قرارداد داشت که با این کناره گیری ناگهانی او این قرارداد فعلا به حالت تعلیق در خواهد /امد.

او در نامه ای که برای هوادارانش منتشر کرده است بیان اشته است که: احساس میکنم لذت والیبال بازی کردن را از دست داده ام و ان اشتیاقی که قبلا نسبت به این ورزش داشتم را در حال حاضر ندارم...

یکی از دلایل کناره گیری پچ، جدایی پاسور روسی تیم برلین از این تیم به دلیل مسائل پیش آمده بین روسیه و اوکراین بود. چون هر دو بازیکن تا سال 2024 با این تیم قرارداد داشتند اما سرگئی مجبور شد برای فصل بعد به کشورش بازگردد.

کاوه نیرومند رئیس باشگاه برلین ریسایکلینگ آلمان در این مورد بیان داشت:

این دو بازیکن تا سال 2024 با تیم ما قرارداد داشتند و ما به حضور انها در تیم بسیار نیاز داشتیم انگیزه های این دو بازیکن برای جدایی کاملا متفاوت و در عین حال قابل درک هستند و براساس حضور انها در حال برنامه ریزی برای فصل آینده بودیم. اما انتخاب انها برای ما قابل احترام است و تصمیم آنها را میپذیریم. از آنها به خاطر تمام تلاشی که در تیم کردند و دستاوردهایشان کمال تشکر را داریم.

نامه پچ به هوادارنش
نامه پچ به هوادارنش