دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، پس از لغو مذاکرات باشگاه مودنا و شرکت ویچی، واگذاری این باشگاه فعلا منتفی شده است تا همچنان تیم مودنا در وضعیت نابسامانی به سر ببرد.

سال گذشته زردپوشان با جذب ستاره‌های بزرگ، تیمی با عنوان کهکشانی‌ها را ایجاد کردند که متأسفانه آنطور که می‌خواستند پیش نرفت و موفق به کسب جام قهرمانی ایتالیا نشدند.

در حال حاضر با توجه به شرایط بلاتکلیف مودنا، ستاره‌های این تیم یکی پس از دیگری در حال جدا شدن هستند. ابتدا نیمیر عبدالعزیز با پیوستن به هالک بانک ترکیه جدایی خود را قطعی کرد.

علاوه بر این شنیده‌ها حاکی از آن است که اغوین انگاپت از دو باشگاه بزرگ لوبه قهرمان ایتالیا و میلانو پیشنهاد بازی دارد. تیم میلانو برای پست دریافت‌کننده قدرتی میلاد عبادی‌پور را جذب کرده و قرارداد یوکی ایشیکاوا را نیز تمدید کرده است، و به نظر می‌رسد تمایل کمتری به جذب او نشان می‌دهد. اما باید دید که آیا میلانو اقدام به خرید ارزشمندترین بازیکن المپیک ۲۰۲۰ خواهد کرد یا اینکه او راهی لهستان و تیم اسکرا خواهد شد؟

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که ایوان زایتسف هم در حالیکه که هنوز با لوبه قرارداد دارد قصد جدایی از این تیم را دارد و ممکن است مقصد بعدی او نیز میلانو باشد...!

همچنین برونو رزنده پاسور برزیلی مودنا قصد جدایی از این تیم را دارد. آیا او نیز مانند نیمیر راهی لیگ ترکیه می‌شود یا این که علیرغم مشکلات مودنا به عشق هواداران مودنا در این تیم ماندنی خواهد شد؟