پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 به گزارش آریاورزش لوسیو فوزارو رییس باشگاه پاوروالی میلانو با امضای توافق نامه همکاری با باشگاه پیکان، رسما شروع همکاری های ورزشی پیکان ایران و میلانو ایتالیا را اعلام نمود.

فوزارو رویکرد امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان تهران را به عنوان پرافتخارترین باشگاه والیبال آسیا با هشت عنوان قهرمانی، در مورد مسائل بین المللی و همکاری های فرامنطقه ای، یک رویکرد جدید در حوزه ورزش خواند و با ابراز خرسندی از فراهم شدن بستر همکاری های عملیاتی بین دو باشگاه به عنوان نماینده های دو کشور ایران و ایتالیا این همکاری را یک‌ توافق ورزشی و اقتصادی تاریخی برای دو کشور خواند. 

او همچنین نقش داشتن در این پروژه را غرور آفرین توصیف کرد و از مهمان نوازی و خونگرمی مردم ایران کمال تشکر و قدرانی را داشت.

در متن رسمی فرستاده شده برای مدیریت باشگاه پیکان از طرف مدیریت باشگاه میلانو ایتالیا، ابراز امیدواری کرد که به زودی مدیرعامل باشگاه پیکان را در ایتالیا ملاقات کند.

همکاری های پیکان و میلانو در زمینه های آکادمی های مشترک و استفاده از امکانات دو‌ باشگاه برای تربیت بازیکنان زیر ۱۹ و زیر ۲۱ سال است که به زودی اجرایی خواهد شد. پروژه های مشترک‌ دانش افزایی برای مربیان دو کشور هم از جمله سایر مفاد این توافق نامه همکاری میباشد.

در این جلسه لوسیو فوزارو به عنوان رییس باشگاه پاوروالی میلانو، ایوانو فوزارو مدیر عالی ورزشی باشگاه و کلایدو گالی از مدیران ارشد باشگاه میلانو که چندی پیش در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، به دعوت باشگاه پیکان به تهران سفر کرده بود حضور داشتند.در حاشیه این جلسه تندیس نفیس “پیکان”مزین به لوگوی “ایران خودرو‌ “به رسم یادبود تقدیم باشگاه پاوروالی میلانو ایتالیا گردید.

همکاری دو طرفه باشگاه پیکان و میلانو رسمی شد
همکاری دو طرفه باشگاه پیکان و میلانو رسمی شد