به گزارش آریاورزش تیم های سری ا ایتالیا در حال تغییر و تحول مفصل برای فصل جدید رقابت های لیگسری آ هستند. در این میان تیم ها در جذب بازیکنان از هم پیشی گرفته و پیشنهادات خوبی را به بازیکنان بزرگ ارائه داده اند.

شایعاتی از سری آ ایتالیا شنیده میشود که زایتسف درصدد جدایی از لوبه است. او که پس از کوزباس روسیه مجدد به لوبه بازگشت اکنون وارد مباحثی مبنی بر ترک لوبه شده است.

گفته شده بعد از رفتن سیمون و لوکارلی به پیاچنزا، او نیز قصد پیوست به این تیم را دارد اما هنوز خبر رسمی نهایی نشده است. این در حالیست که برخی گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که ممکن است او بار دیگر در لباس پروجا ظاهر شود.

از سوی دیگر نیمیر نیز که اواسط فصل گذشته قصد رفتن به روسیه را داشت که تا اکنون منتفی شده است نیز به نظر زمزمه‌هایی جداییش از مودنا شنیده میشود و احتمالا مقصد بعدی او پیاچنزا یا میلانو خواهد بود. اکنون با واگذاری باشگاه مودنا به یک شرکت آمریکایی که هنوز نهایی نشده است تکلیف این باشگاه و بازیکنان نیز تا نهایی شدن این موضوع مشخص خواهد شد

پاتغی قصد جدایی از میلانو را دارد و لاگومژیا نیز با اینکه با پیاچنزا قراردارد نیز به نظر نمیرسد بخواهد این فصل از رقابت‌ها را در پیاچنزا توپ بزند. استرن‌ نیز قطر پاسور دیگر پیاچنزا نیز پیش از این راهی یونان و المپیاکوس شده است.

بدین ترتیب بازیکنان قطرپاسور هر یک منتظر تصمیم دیگری است که ببینند در نهایت چه کسی به کجا خواهد رفت….