به گزارش آریاورزش خاویر وبر سرمربیسرشناس آرژانتینی این فصل تیم اولشتین به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال آمریکا اضافه میشود تا با جان اسپرو همکاری کند.

خاویر وبر که در نیم فصل به پلاس لیگا رفت و سرمربیگری تیم اولشتین لهستان را پذیرفت اکنون از سوی جان اسپرو سرمربی تیم ملی آمریکا پیشنهاد همکاری دریافت کرده که مورد استقبال وی قرار گرفته است. خاویر وبر تا المپیک پاریس در جمع کادر فنی تیم ملی والیبال آمریکا حضور خواهد داشت.

خاویر وبر برای دو فصل آینده با اولشتین تمدید قرارداد کرده است و در کنار فصل باشگاهی خود در لهستان، فصل ملی را با تیم والیبال امریکا خواهد گذراند.

خاویر وبر هفته آینده به جمع کادر فنی تیم اضافه میشود و از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرده که در کنار تیمی با ساختار عالی و بازیکنان مستعد و سیستم کاملا دانشگاهی و آموزشی قرار خواهد گرفت.

اولین حضور رسمی او در تیم والیبال امریکا حضور در لیگ ملتها خواهد بود.

حال اندکی خیال پردازی بد نیست، بیایید تصور کنیم که شاید حضور دیفالکو در تیم اولشتین و عملکرد خوب و البته درخشان او در این تیم که به نوعی میثم صالحی آسیب دیده را نیمکت نشین کرد و همچنین تیلر آوریل مدافع میانی امریکایی در این تیم، در پیشنهاد اسپرو به وبر بی تاثیر نبوده است.

مثل اینکه بگوییم حضور انگاپت و رزنده در تیم مودنا در جذب جیانی برای تیم ملی فرانسه تاثیری نداشته است.