به گزارش آریاورزش جان گوردون پرین دریافت کننده قدرتی کانادایی که برای حضور در رقابت های جام باشگاه های اسیا تیم شهداب یزد را همراهی میکند در گفتگو با آریاورزش بیان داشت که ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است.

جان گوردون پرین در این مورد بیان داشت: فکر میکنم تمرینات خوبی داشتیم و توانستم با بازیکنان جدید تعامل خوبی داشته باشم. به نظرم اولین قدم را برای این تورنمنت با تیم خوب برداشتم و میرویم که تورنمنت را با قدرت آغاز کنیم.

پرین در مورد نایب قهرمانی با تیم نوسیبریسک در لیگ روسیه گفت: وقتی به آن مرحله از رقابت ها میرسید همه تیم ها بسیار قدرتمند هستند و مرز بین برد و باخت بسیار ناچیز است. ما مقابل کازان خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم علی رغم مرحله گروهی که دو باخت روبروی انها داشتیم بازی مرحله نیمه نهایی را پیروز شویم. ما در مرحله گروهی بعد از زنیت کازان به عنوان تیم دوم صعود کنیم و این برای ما بسیار مهم بود که بازی را در این مرحله از ان خود کنیم. اما در فینال این روند ادامه دار نبود و بازی را به دینامو واگذار کردیم. ماهیت ورزش همین است یک سر برد و یک سر باخت است.

دریافت کننده کانادایی تیم شهداب یزد در مورد اینکه جدایی از لوکوموتیو روسیه و پیوستن به ورونا ایتالیا به خاطر مسائل روسیه و اوکراین است یا خیر تصریح کرد: نمیخواهم در مورد مسائل سیاسی صحبت کنم و جداییم فقط به خاطر موضوع جنگ نبوده است من سه فصل در روسیه بازی کردم و فکر میکنم الان زمان خوبی بود که تیم و لیگ باشگاهیم را عوض کنم. باشگاه ورونا موقعیت خوبی داشت که من بتوانم فصل بعد رادر این تیم توپ بزنم.

پرین در مورد خداحافظی از تیم ملی کانادا ابراز داشت: به خاطر مسائل شخصی بود که تصمیم به خداحافظی گرفتم. من سال های زیادی به واسظه دوران حرفه ای بازی در تیم ملی و باشگاهی از خانواده ام دور بودم و نتوانستم سال های زیادی بخوبی در کنار انها باشم. به همین دلیل فکر کردم اولویت من در این زمان این است که در کنار خانواده ام باشم.