به گزارش آریاورزش سباستین سوله مدافع میانی تیم ملی آرژانیتن که بتازگی بعد از چندین سال بازی در ایتالیا توانست تابعیت این کشور را بگیرد، طبق قوانین دیگر نمیتواند برای تیم ملی آرژانتین به میدان برود. او در پست اینستاگرامی احساس خود را در این مورد بیان داشت و رسما از تیم ملی آرژانتین خداحافطی کرد.

سوله در این پست نوشت:

"سلام به همگی، واقعا نمیدانم از کجا شروع کنم...

بیان همه چیزهایی که در این 15 سال با انها زندگی کردم برایم سخت است. خوشحالم که در این مدت با تمام وجود برای آرژانتین بازی کردم و همیشه جزیی از افتخاراتم خواهد ماند. در این راه همیشه تلاش کردم و به خاطر پیراهن کشورم از چیزهای بسیار گذشتم بدون اینکه در ازایش چیزی را تقبل کنم.

همانطور که میدانید 9 ماه پیش ما رویای خود را به واقعیت تبدیل کردیم و در المپیک روی سکو ایستادیم. در مقابل دوربین تمام احساساتم را ابراز کردم.... بعد از ان تصمیم خودم را گرفتم، زمان ان رسیده که کمی خودم را به خودم، عزیزانم، و آینده ی زندگی ام اختصاص دهم.

آدم بد همیشه انقدرها که در صفات گفته میشوند بد نیستند. ممنونم از نام مستعاری که در این مدت برای من استفاده شد "پسر بد" و باعث شد من هنوز هم احساس جوانی کنم. من به حمایت از تیم ملی آرژانتین ادامه خواهم داد اما طور دیگری خواهد بود.

از همه افرادی که در این سال ها من را حمایت کردند، از همه افرادی که در کادر فنی حضور داشتند، از بازیکنانی که برای هر توپی از جان مایه گذاشتند، تشکر می کنیم و از شما، مردم!!! که دوران خوب و بدی را با هم پشت سر گذاشتیم.

آنهایی که صبحهای زود بیدار می شدند تا در هر مسابقه از ما حمایت کنند و آنهایی که کیلومترها راه می آمدند تا ما را ببینند! این اشتیاق شما بود که ما را باانگیزه تر میکرد ، از همه شما متشکرم و برای این همه محبت تا ابد سپاسگزارتان خواهم بود.

مثل همیشه، من اینجا هستم و هر کسی که در تیم ملی است حمایت و همراهی مرا خواهد داشت . آرزوی من برای دیدن رشدو پیشرفت تیم ملی در طول این سال ها همیشه همین بوده و خواهد بود.

می خواهم همین جا به نکته ای اشاره و آن را به طور واضح روشن کنم که این تصمیم ربطی به تابعیت ایتالیایی من ندارد. مانند بسیاری از آرژانتینی ها من هم اصالتی ایتالیایی دارم و پاسپورتم را وقتی خیلی جوان بودم گرفتم.

پیراهن من همیشه آلبی سلسته بوده و خواهد بود!

مدافع میانی همیشه آرژانتینی!!! 🙌🏼🇦🇦 🇦🇷🇦🇷🙌🏼
پسر بد شماره#11"