یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، برخی منابع ایتالیایی از علاقه باشگاه ورو والی مونزا به بارتوش بدنوژ خبر دادند. دریافت‌کننده تیم ملی لهستان که پیش از این با پیراهن مودنا والی در سری آ ایتالیا حضور داشت، در سال ۲۰۲۰ به دلیل عملکرد خوبش در این باشگاه مورد توجه زنیت کازان روسیه قرار گرفت. اگرچه فصل گذشته انتقادات زیادی از نمایش او در تیم کازان می‌شد، اما بدنوژ در این فصل توانست نمایش قابل قبولی داشته باشد.

پیش از حمله دولت روسیه به کشور اوکراین، باشگاه زنیت کازان در ماه فوریه قرارداد بدنوژ را یک فصل دیگر تمدید کرد. اما پس از تجاوز روس‌ها به خاک اوکراین، بسیاری از لهستانی‌ها انتظار داشتند که بارتوش با این باشگاه فسخ قرارداد کند و به لهستان برگردد. هر چند این بازیکن ملی‌پوش به مسیر خود با تیم زنیت کازان ادامه داد، اما اکنون به نظر می‌رسد جدایی بارتوش بدنوژ از زنیت کازان محتمل است.

چندی پیش رسانه‌های ایتالیایی از پیشنهاد باشگاه پیاچنزا به بدنوژ خبر داده بودند، اما بعد مشخص شد که پیاچنزا تنها باشگاه ایتالیایی نیست که بدنوژ را در لیست خرید خود قرار داده است. برخی منابع از علاقه باشگاه ورو والی مونزا به این بازیکن ۲۷ ساله خبر دادند. باشگاه مونزا در فصل جاری موفق شد قهرمان کاپ اروپا شود. این باشگاه پیش از این از بارتوش کورک، دیگر بازیکن لهستانی در تیم خود بهره می‌برد.

اگر این انتقال صورت بگیرد، بدنوژ پس از دو سال بار دیگر به ایتالیا برمی‌گردد. او پیش از این دو فصل برای مودنا بازی کرد و قبل از آن عضو باشگاه اسکرا بلخاتوف بود.