به گزارش آریاورزش نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان پسر در سال 1401 از شنبه ششم فروردین آغاز شد.

چهاردهیمن دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی یران در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران در سال 1401 برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از امروز (شنبه ششم فروردین) با ورود بازیکنان به کمپ تیم‌های ملی در فدراسیون آغاز شد و به مدت 15 روز ادامه دارد.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 16 بازیکن را به این مرحله از تمرینات دعوت کرده است.

محمد بوژمهرانی، عمران گوگ‌جیلی، سامان بهاءالدینی، سام مرادی، سیدمرتضی طباطبایی، امیرعلی دولتی، سامان میلانلویی، طاها بهبودنیا، سیدمتین حسینی، سیدحسین زمانی، مرتضی نریمانی، آرین محمودی‌نژاد، ماهان برزکار، محمدرضا آل‌جلیل، آرمین قلیچ‌نیازی، ابوالفضل مهدیان، امید سقلی و محمدمانی علیخانی بازیکنان شرکت کننده در این اردو هستند.

حضور در جام کورناکیای ایتالیا که از 27 تا 29 فروردین برگزار می‌شود، یکی دیگر از برنامه‌های آماده‌سازی این تیم قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

چهاردهیمن دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا با حضور 13 تیم برگزار خواهد شد و شاگردان محمد وکیلی در مرحله گروهی با تیم های استرالیا و قطر در گروه یک رقابت میکنند.