پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه 25 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در دور رفت رقابت ها، ترنتینو در یک بازی آسان 3-0 برلین آلمان را شکست داد تا در خانه المانها تنها با پیروزی در 2 ست جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند. اما پیروزی در خانه آلمانها کمی سخت به نظر میرسد.

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی دو تیم لوبه و یاسترژبسکی به مصاف هم رفتند. این بازی به میزبانی ایتالیایی ها برگزار شد و برخلاف تصورات لوبه بازی را 3-0 به رقیب خود واگذار کرد تا در دور برگشت بازی سختی در خانه انها داشته باشد.

سیمون مدافع میانی تیم لوبه در مورد این بازی بیان داشت:

هیچ چیز غیرممکن نیست. باید بازی رفت را فراموش کنیم و در بازی برگشت بهترین علکرد را داشتهباشیم. اصلا کار اسانی نخواهد بود. هیچ چیز در لیگ قهرمانان ساده نیست. ما باید این بازی را ببریم و ست طلایی را هم به سود خود تمام کنیم. حریق قدری در مقابل داریم. امروز همه چیز به ذهنیت و افکار ما بستگی دارد، که کمتر اشتباه کنیم و کار تیمی خوبی ارائه دهیم. بعد از اینکه تیم از قرنطینه خارج شد در مرحله گروهی توانستیم زاکسا را در خانه اش شکست دهیم ولی به راحتی بازی را که میزبان بودیم به یاسترژبسکی واگذار کردیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. رسیدن به نیمه نهایی کاملا به تک تک ما و تیم بستگی دارد. میدایم تیم گاردینی در دفاع روی تور بسیار آماده است باید از کمترین فرصت ها بیشترین استفاده را بکنیم.