به گزارش آریاورزش بیست و یکم اسفند ماه هزار و چهارصد و یک در سالن فدراسیون والیبال همه چیز مهیا و آماده است تا طرفداران پر شور والیبال شاهد یک رقابت تمام عیار باشند.

در اولین بازی رقابت های فینال لیگ برتر دو تیم قدرتمند پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد به مصاف یک دیگر میروند. تقابل یاران طلوع کیان و اکبری در مرحله پایانی رقابت ها بی شک می‌تواند مهیج ترین دیدار در لیگ برتر باشد.

پیمان اکبری با یک برنامه ریزی دقیق و پیوسته و یاری گرفتن از مهره های با تجربه خود توانست تیم دهم سال قبل رقابت ها را به فینال برساند.
پیکانی ها در پلی آف و نیمه نهایی با عملکردی خیره کننده، رقبا را یک به یک از پیش برداشتند و با انگیزه بسیار زیادی برای بالا بردن جام سی و پنجم در فینال حاضر می‌شوند.

اما در مقابلِ پیکانی ها، بلند قامتان یزد به رهبری علیرضا طلوع کیان قرار دارندکه تیم مقاومت شهداب یزد را تشکیل می دهند. تیمی که اگر به آن لقب خطرناک ترین تیم لیگ را از ابتدای تیم فصل دوم ندهیم ، در حقش کم لطفی کرده ایم!
یزدی ها از زمانی که با سرمربیگری طلوع کیان شروع به کار کردند تبدیل به کابوس رقبا شدند و در نود و نه درصد بازی ها با پیروزی و سربلندی از زمین بیرون آمدند.

در فینال همه چیز بحث مرگ و زندگی است و هر دو تیم برای تک تک امتیاز ها خواهند جنگید‌.
اما امیدواریم این بازی که آغازی بر خاتمه این دوره از لیگ برتر است بی حاشیه و درگیری به اتمام برسد و بازیکنان و کادر فنی بر چیزی به جز والیبال بازی کردن تمرکز نکنند.

به قلم یاسمین شاه‌میزرایی