به گزارش آریاورزش رویای کشاندن کار به بازی سوم و شروع دوباره برای سیرجانی در حد یک رویا باقی ماند!

شاگردان سعید رضایی در حالی از صعود به فینال ناکام ماندند که در شروع کار را با قدرت آغاز کردند اما این برای برد کافی نبود و سرعت یزدی ها در امتیاز گیری بسیار بالاتر بود .

هرآنچه از یک رقابت داغ و هیجان انگیز می خواستید در این بازی قابل مشاهده بود… از مصدومیت امین اسماعیل نژاد در ست دوم که دست اندازی بود برای یزدی ها تا جان گرفتن دوباره سیرجانی ها باعث شد تا در ست دوم رقابت به اوج هیجان برسد.

در ست سوم کار برای یزدی ها گره خورد. نبود دو بازیکن اصلی تیم یعنی یوسفی پور و الکس بلاگوژویچ باعث شد تا از روند دلخواه خود دور بشوند. اما نباید از درخشش عارف مرادی در غیاب اجباری یارانش چشم پوشید.

عبارتی با نام به جا!
آنچه در ست سوم و چهارم بازیکنان، سرمربیان و حتی مخاطبین را عصبانی کرد، عجز در تصمیم گیری داوران و اعلام کردن رأی به جا بود. این سبک تصمیم گیری ها خودش یک جنگ روانی را در بازی ایجاد میکند و تاوان آن را بازیکنان پس میدهند.

شهداب فینالیست شد اما خالی از لطف و کلیشه ای نیست که بگوییم چیزی از ارزش های تیم فولاد سیرجان ایرانیان کم نشد. یاران رضایی با وجود تمام فشار ها و مصدومیت ها به خوبی خود را راهی نیمه نهایی کردند و این جایِ تقدیر دارد.

به قلم یاسمین شاه‌میرزایی