به گزارش آریاورزش رقابت بین تیم های پر قدرت و با انگیزه لیگ برتر، یعنی فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد در سالن فدراسیون والیبال از ساعت هجده و سی دقیقه آغاز شد.

از همان ابتدا، بازی مسلطی از تیم شهداب شاهد بودیم، اما دیوار مطمئن و امن سیرجانی ها و عملکرد خوب مهدی جلوه باعث شد تا بازی کاملا حساس و نزدیک ادامه پیدا بکند.

در ست اول این رقابتِ مهیج شاهد ابتکار عمل پاسور ها و بازی سازیِ خوب آنها در هر دو تیم بودیم. هرچند که در چند رالی ابتدای کار سیرجانی ها عملکرد خوبی داشتند ولی موفق نشدند امتیازات را از آن خود کنند و ست اول با نتیجه 25-22 به سوی شهداب، از زمین خارج شدند.

در ست دوم همه چیز هدف دار بود! از پاس های سرعتی تا سرویس هایِ هدف دار و اولین امتیاز مستقیمی که الکس بلاگوژویچ از آنِ تیم فولاد سیرجان کرد، همه و همه بر حساسیت ست دوم افزود. دیوار دفاعی قرمز پوشان و حمله های سرعتی آنها در امتیاز های اول بسیار قابل توجه بود. اما موتور امتیاز گیری شهدابی ها یعنی امین اسماعیل نژاد تازه روشن شد و معادلات سیرجانی هارا بهم ریخت‌. همین باعث یک جدال بر روی تور شد و دوباره برنده این جدال یزدی ها بودند‌.

ست سوم در حالی شروع شد که قرمز پوشان با تمام قوا پا به زمین گذاشتند و تقریباً تا نیمه های بازی در امتیاز گیری پیش گام بودند اما بازگشت یزدی ها به رقابت و کار کردن آن ها روی حملات، تیم سیرجان را به مشکل انداخت.

با اینکه این بازی هم مانند بازی قبل در سه ست به پایان رسید و نتیجه به سود تیم مقاومت شهداب یزد رقم خورد اما چیزی که قابل تحسین بود جنگندگی جوانان قرمز پوشِ فولادسیرجان در این بازی بود.

هر دو تیم یک هدف دارند و آن هم رسیدن به فینال است. این هدف نوید دهنده یک رقابت آتشین در بازی دوم خواهد بود…