به گزارش آریاورزش اولین بازی نیمه نهایی از ساعت پانزده و سی دقیقه امروز پیگیری شد؛ دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم پیکان بار دیگر باقدرت در برابر حریف خود حاضر شد و در ابتدای ست اول با ایجاد فاصله امتیازی باعث شد تا کارِ تیم سپاهان گره بخورد.پاسهای کار ساز وادی و آبشارهای پر قدرت بابک فیاضی و پوریا یلی نقطه قوت این تیم بود.

هر چند در ست دوم اصفهانی ها در ابتدا، با قدرت ظاهر شدند اما چیزی که کاملا مشخص بود فشار بیش از حد اروی چندین بازیکن این تیم بود!خطاهای فردی زیاد در تیم سپاهان مزید بر علت شد تا در ست دوم هم این تیم در رسیدن به امتیاز 25 ناکام بماند.
از شگفتی های ست دوم هم میتوان به امتیاز فوق العاده ای که توسط لیبروی پیکان یعنی محمد رضا حضرت پور به دست آمد اشاره کرد.

حمله‌ها و سرویس های سفید پوشان دریافت های تیم سپاهان را کاملا بهم ریخته بود و این از نوع جایگیری آنها در زمین مشخص بود.

فشار بیش از حدی که پیکان در ست سوم رویِ تور اصفهانی ها ایجاد کرد رشته امتیاز گیری آنها را قطع کرد. استفاده کامل از توپ های برگشتی در زمین تهرانی ها آنها را یک قدم دیگر به رسیدن به فینال رقابت ها نزدیک کرد.

اما اینجا پایان کار نیست!

سپاهان از بازیکنان با تجربه و کادر فنی حرفه ای برخوردار است و مطمئنا در بازی دوم مشکی پوشان با تمام قوا به جنگ ستاره های پیکان خواهند رفت. بر خلاف تصور همگان این بازی در مدت زمان کوتاهی پیگیری شد و خیلی به طول نینجامید. اما بی شک در بازی بعدی شاهد حساسیت و جنگندگی هر دو تیم خواهیم بود.

به قلم یاسمین شاه‌میرزایی