به گزارش آریاورزش سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان شکست تیمش در نخستین بازی نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال را با مصدومیت‌ بازیکنان این تیم مرتبط دانست و گفت: بازی امروز پایاپای و بسیار ساده بود و به‌خاطر مصدومیت‌ها، ساده‌تر بازی کردیم.

سعید رضایی در مورد باخت تیمش در بازی نخست نیمه‌نهایی گفت: چیزی حدود 40 الی 45 روز است که دچار مصدومیت‌های زیادی شده‌ایم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم چون توانستند با وجود آسیب‌ها، بازی‌های بسیار زیبایی مقابل شهداب به نمایش بگذارند. امروز هم آسیب‌ها و خستگی‌ها باعث شد تا نتوانیم کارایی فنی لازم را داشته باشیم و عملا نتوانستیم خوب والیبال بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان افزود: تیم حریف مقابل ما یک بازی نرمال انجام داد. این درحالی است که در مرحله پلی‌آف، تیم لبنیات هراز آمل همه تلاش خود را به‌خصوص در بازی دوم به کار گرفت ولی بازی امروز، یک بازی پایاپای و بسیار ساده بود و طبیعتا به خاطر مصدومیت‌هایی که داشتیم، ساده‌تر بازی کردیم.

رضایی درخصوص بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی گفت: مصدومیت‌ها طی یک روز بهتر نخواهد شد اما امیدوارم ریکاوری فیزیکی و ذهنی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در بازی دوم، نمایش بهتری ارائه کنیم.