یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش دکتر محمدرضا داورزنی در حکمی امیرمهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران ( زیر 21 سال) منصوب کرد.

نفر از سال 1389 به عنوان سرپرست و مدیر تیم والیبال پیکان تهران در لیگ برتر حضور یافت و در مدت 12 سال همکاری، چندین عنوان قهرمانی ایران و آسیا و سومی باشگاه‌های جهان را با پیکانی‌ها به دست آورد.

نفر از سال 2014 نیز سرپرست تیم ملی امید ایران بود و با این تیم دو عنوان نایب قهرمانی آسیا و طی این سال ها در چندین دوره مسابقات مختلف به عنوان سرپرست تیم های ملی جوانان و امید ایران حضور داشت.

امیرمهدی نفر درباره برنامه‌های آماده سازی تیم ملی جوانان گفت: اردوی انتخابی تیم ملی جوانان پسر از روز دوشنبه 15 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 60 بازیکن به اردوی انتخابی دعوت خواهند شد، گفت: اردوی انتخابی در سه مرحله سه روزه برگزار می‌شود و در هر مرحله 20 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی با هدایت غلامرضا مومنی مقدم برگزار خواهند کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان تصریح کرد: بلافاصله بعد از اردوی انتخابی، نخستین اردوی آماده سازی تیم با دعوت حدود 30 نفر آغاز خواهد شد و این اردوها تا زمان اعزام به جام کنفدراسیون والیبال آسیا ادامه خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی جوانان به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد، گفت: این رقابت‌ها می‌تواند رویداد مناسبی برای کسب تجربه بازیکنان باشد.

نفر با بیان این‌که بحرین میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2022 است، گفت: نخستین هدف ایران در این رقابت‌ها کسب سهمیه مسابقات جهانی سال 2023 است.

وی ادامه داد: با توجه به رده‌بندی جهانی تیم ملی والیبال جوانان ایران، در مسابقات قهرمانی آسیا باید به دیدار نهایی راه‌یابیم تا سهمیه جهانی کسب کنیم.

دستیاران مومنی مقدم در تیم ملی جوانان نیز مشخص شدند: مهران زارع عنوان کمک مربی تیم هراز آمل در کنار بهروز عطایی به عنوان دستیار اول مومنی‌مقدم انتخاب شد. علی فتاحی به عنوان دستیار دوم و محمد منصوری دستیار سوم در کنار مومنی‌مقدم حضور خواهند داشت.

تیم والیبال جوانان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که از ۳۱ مرداد تا هفتم شهریور سال ۱۴۰۱ در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.