پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش دوتیم پروجا و پیاچنزا در بازی معقه هفته یازدهم دور برگشت سری ا ایتالیا به مصاف هم رفتند و تیم پروجا موفق شد پیروزی دیگری را به دست اورد.

بازی معوقه هفته یازدهم دور برگشت سری آ ایتالیا بین دو تیم پروجا و پیاچنزا برگزار شد و تیم پروجا توانست (25-18, 19-25, 29-27, 25-20) پیروزی بازی شود.

در این دیدار گربیچ سرمربی تیم پروجا از پاسور اصلی خود جیانلی استفاده نکرد و تراویسا را به زمین فرستاد که با با عملکرد عالی خود نه تنها باعث پیروزی تیمش شد بلکه عنوان ارزشمندترین بازیکن رمین را نیز از آن خود کرد.

اندرسون در این دیادار 14 ، ریخلیسکی 16 و لئون 17 امتیاز برای تیم پروجا به دست آوردند.

تراویسا در این بازی 8 امتیاز شامل 5 حمله، یک دفاع و 2 امتیاز سرویس بدست آورد. او بعد از پیروزی در این بازی و کسب ارزشمندترین بازیکن زمین اذعان داشت:

از کادر فنی و باشگاه پروجا تشکر میکنم که همیشه مرا در بهترین شرایط ممکن برای تمرین و بازی قرار میدهند. بازی در کنار این بچه ها بسیار لذت بخش است. پیروزی در این بازی بسیار سخت اما در عین حال شایسته ما بود. برای هر امتیاز جنگیدیم. بازی واقعا سنگینی بود. ست سوم امتیاز به امتیاز پیش میرفت و تنها یک اشتباه باعث میشد آن ست و حتی بازی را واگذار کنیم. از این پیروزی بسیار خوشحالم و باید بگویم بازی در مقابل چنین هوادارانی بسیار لذت بخش است.


آرون راسل دریافت کننده قدرتی تیم پیاچنزا نیز بعد از باخت در این بازی گفت:

متاسفم که حتی نتوانستیم یک امتیاز کسب کنیم، ست سوم دو تیم پایاپای پیش رفتیم ولی در نهایت نتوانستیم ست را بگیریم و روند بازی ما به کل تغییر کرد. همیشه بازی با چنین تیم های قدرتمندی برایم لذت بخش بوده است. ده روز دیگر در جام حذفی با پروجا بازی خواهیم داشت امیدوارم با درسی که از شکست امروز گرفتیم در ان بازی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. این بازی تمام شد و باید روی بازی سخت دیگری که یکشنبه با ترنتینو داریم تمرکز کنیم.

پروجا در 21 بازی گذشته خود 19 برد و تنها دو باخت داشته و با 58 امتیاز و 3 بازی بیشتر نسبت به تیم دوم جدول "لوبه" در صدور جدول قرار دارد.