سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش لیگ برتر بانوان ترکیه یکی از لیگ های قدرتمند و تراز اول جهان است که بازیکنان خارجی بسیاری در این لیگ بازی میکنند.

تیم های واقف بانک و فنرباغچه از سردمداران لیگ ترکیه هستند و سایر تیم ها نیز بخوبیِ این تیم ها در حال فعالیت هستند.

لیگ بانوان ترکیه برای سال بعد از هم اکنون در حال تدارک هر چه قدرتمند ظاهر شدن در عرصه ملی و بین المللی است و در حال جذب بازیکنان و مربیان خوبی به لیگ برتر والیبال خود است.

در بین بازیکنان نام پائولا اگونو ایتالیایی به چشم میخورد که تیم های بسیاری خواهان او هستند و در نهایت جیوانی او را راضی کرد تا برای فصل بعد برای واقف بانک بازی کند.

و اکنون بمب نقل و انتقالات برای فصل بعد در حال رخ دادن است. کارچ کیرای سرمربی تیم ملی بانوان امریکا برای فصل آینده با تیم بانوان فنرباغچه ترکیه به توافق رسیده است اما هنوز این قرارداد به طور رسمی اعلام نشده است.

کارچ کیرای سرمربی نام آشنای دنیای والیبال سال 2021 را پربار به اتمام رساند. طلای المپیک توکیو و لیگ ملتهای 2021 از جمله مهمترین دستاوردهای اخیر این مربی بزرگ است. او اکنون قهرمان المپیک در والیبال سالنی و ساحلی است.

میشل بارچ هکلی که این فصل از رقابت های ترکیه برای واقف بانک توپ میزند نیز اتماالا با آمدن آگونو و زیاد شدن تعداد بازیکنان خارجی تیم واقف بانک به تیم فنرباغچه ترکیه برود تا مربی تیم ملی کشورش همکاری کند.