سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، اوروش کواچویچ قدرتی‌زن صربستانی باشگاه آلورون زاویرچه قرارداد خود را دو سال دیگر تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد.

این بازیکن پس از تمدید قرارداد گفت: من واقعاً اینجا را دوست دارم. مردمی که در اینجا زندگی می‌کنند، به خصوص هوادارانمان را دوست دارم. بازی در مقابل تماشاگرانمان عالی است. بنابراین خیلی خوشحالم که تا دو سال دیگر مقابل این هواداران بزرگ بازی خواهم کرد.

همچنین کریسپین باران رئیس باشگاه اظهار داشت: اوروش تصمیم گرفت قراردادش را تا دو سال دیگر تمدید کند. او نسبت به باشگاه شناخت پیدا کرده و می‌داند اینجا چطور کار می‌کند. اوروش در بازی‌های اخیر ثابت کرد که می‌توانیم در سخت‌ترین لحظات روی او حساب کنیم.

اوروش کواچویچ سال گذشته به تیم زاویرچه پیوست و از مهره‌های کلیدی تیمش بود. او در جریان دیدار این تیم مقابل کوپروم لوبین، در حالی که هر دو پاسور تیم مبتلا به کرونا بودند، در پست غیرتخصصی خود پاسور ایفای نقش کرد و در پایان به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد.

هدایت تیم زاویرچه بر عهده ایگور کولاکویچ است. او اعلام کرده فصل آینده از این تیم جدا می‌شود تا تمرکز خود را بر روی نیمکت تیم ملی مردان صربستان بگذارد.