دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش در چند روز گذشته خبرهای زیادی مبنی بر انتقال بازیکنان از مودنا منتشر شده است. این خبرها افکار عمومی را اینطور سوق می دهد که امیلیان ها بار دیگر در صدد تغییرات بزرگی برای فصل آینده خواهند بود.

بعد از منتشر شدن خبرهایی مبنی بر فسخ قرارداد نیمیر عبدلعزیز با تیم مودنا و پیوستن او به تیم زنیت سنپترزبوگ، کم کم نام بازیکنان دیگری نیز به لیست افرادی که فصل بعد، دیگر در مودنا نخواهند بود نیز منتشر شد که انگاپت و لئال از بزرگترین نام ها بودند.

تیم مودنا بعد از خریدهای جنجالی که برای فصل امسال داشت و توانست بازیکنان تراز اول جهانی را جذب کند به عنوان تیم کهکشانی ها در والیبال نام گرفت. اما در همان شروع فصل با باخت به مونزا و روند نزولی که داشت خیلی زود مورد انتقادات شدید قرار گرفت.

حذف مودنا از کاپ اروپا و عدم راهیابی به چهار تیم نهایی در جام حذفی ایتالیا باعث شد تا اندک امیدی که این تیم بعد از 9 پیروزی پیاپی در سری آ ایتالیا به وجود آورده بود، محو شود و نه تنها هئیت ریسه باشگاه، که بازیکنان هم دیگر به این روند تیم امید بالایی نداشته و به فکر تغییر تیم در فصل آینده باشند.

اکنو تیم پیاچنزا که برای فصل دارد تیم رویایی خود را می بندد برای جایگاه چهارم خود نام سه بازیکنان را در لیست خرید خود دارد و با انها در حال مذاکره است. عثمانی خوانتورنا که امسال در تیم لوبه گرفتار مصدومیت از ناحیه کتف شد و نتوانست به صورت فیکس در ترکیب حضور داشته باشد. او پیش از این اعلام کرده بود که بعد از پایان فصل در ایتالیا نخواهد ماند و راهی لیگ چین یا ژاپن خواهد شد.

لئال برزیلی -کوبایی نیز که فکر میکرد با امدن به مودنا و بازی در کنار بزرگان والیبال جهان، تمام جام های ایتالیا و اروپا را با خود به خانه میبرد نیز، چاره ای جز بررسی کردن پیشنهاد مطرح شده از پیاچنزا ندارد.

و در نهایت انگاپت که برناردی برای انتقال او از مودنا، بسیار امیدوار است.

با اینکه رقابت های سری آ ایتالیا در اوج هیجان و حساسیت در حال پیگیری است تیم ها پیشنهادات خود را برای فصل آینده ارائه میدهند تا هم تکلیف ترکیب خود را برآورد کنند و هم بازیکنان بدانند چه تصمیمی باید بگیرند.