دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش جینو سیرچی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که لئون با پروجا تمدید کرد
‌‌
پس از گمانه‌زنی‌های فراوان و گزارش رسانه‌ها، در نهایت باشگاه آینده لئون مشخص شد. ستاره والیبال جهان تصمیم گرفت در ایتالیا بماند و قراردادش را با تیم پروجا تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

در مدت اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون باشگاه آینده لئون مطرح می‌شد و او را با تیم‌های بزرگ به خصوص زنیت سن‌پترزبورگ مرتبط می‌دانستند. اما بمب نقل و انتقالات رخ نخواهد داد و این بازیکن کوبایی در پروجا ماندنی شد.

لئون در سال ۲۰۱۸ پس از چهار فصل درخشان در زنیت کازان و کسب قهرمانی‌های متعدد در روسیه و لیگ قهرمانان اروپا به تیم پروجا پیوسته است.

جینو سیرچی رئیس باشگاه پروجا در مورد تمدید قرارداد با لئون گفت: برای نگه داشتن لئون مسیر سختی را گذراندیم و رقبای بزرگی را پشت سر گذاشتیم، زیرا او پیشنهادات بزرگی داشت که ما را بسیار اذیت کرد، اما او در نهایت تصمیم گرفت در پروجا بماند و حضور او در پروجا تا سه سال آینده قطعی است. خوشحالیم که لئون ما را انتخاب کرد و با حضور او میتوانیم به پیروزی های بیشتری را جشن بگیریم.

لئون نیز در مورد تمدید قرارداد سه ساله خود بیان داشت: از رئیس باشگاه و تیم بسیار ممنونم زیرا آنها نقش مهمی در تصمیم گیری من داشتند. پیشنهادات زیادی در این مدت به من داده شد و من خوشحالم که همچنان در ایتالیا و پروجا خواهم ماند. من هنوز طعم برخی قهرمانی های بزرگ را با پروجا نچشیده ام و میخواهم این موراد تا سه سال آینده برای خودم و تیم تایید کنم.

از طرفی کولاچی لیبرو تیم پروجا نیز تا سال 2023 با این تیم تمدید کرد. سیرچی در مورد او گفت: مکس پسر باهوشی است و به خوبی در تیم مکان خود را پیدا کرده است. او ششمین سالیست که در تیم ما حضور دارد که افتخار بزرگی برای تیم است.