به گزارش آریاورزش، تیم والیبال لبنیات هراز آمل فردا در بازی حساس هفته بیست و یکم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مصاف سختی با پیکان تهران دارد. حساسیت بازی به دلیل ۱۲ بُرده بودن هر دو تیم بسیار بالاست و این موضوع می‌تواند تا حدودی تعیین‌کننده جایگاه سومی در جدول رده‌بندی باشد.

بهروز عطایی در خصوص این بازی به آریاورزش گفت: قطعاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. البته در لیگ برتر امسال به دلیل نوع تقسیم شدن بازیکنان در تیم‌ها و کیفیت یکسری بازیکنان جوان موجب شد همه بازی‌ها سخت باشد و نشان داد که اگر جلوی هر تیمی با دقت و با کیفیت بازی نکنید شانس باخت دارید. هر تیم قدرتمندی مقابل تیم ضعیف خوب بازی نکند می‌بازد یا بالعکس. اصلا مسابقات قابل پیش‌بینی نیست‌. شاهد بودیم که تیم‌های قدرتمند مقابل تیم‌های ته جدولی شکست خوردند، تیم‌های میانه جدول زد و خوردهای زیادی داشتند. این بدان معناست که باید بسیار با دقت بازی کرد و هیچ تیمی را دست کم نگرفت. بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت و رقابت نزدیکی هم در جدول رده‌بندی دارند. دو مجموعه خیلی خوب، با هم مسابقه دارند. پیکان دارای قدمت چندین ساله است. امیدوارم فردا کسانی که بازی را تماشا می‌کنند از یک والیبال خوب لذت ببرند‌ و خروجی آن معرفی بازیکنان باکیفیت به تیم‌های ملی باشد.

سرمربی تیم هراز در خصوص عملکرد تیم‌اش در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها افزود: تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سعی می‌کنند بر روی نقاط ضعف و قدرت خود کار کنند. دیدیم که همه تیم‌های جدول به نوعی دچار نوسان شدند. فکر می‌کنم تنها تیمی که روند رو به رشدی داشت شهداب یزد بود. البته تیم ما هم به هیچ وجه نوسان نداشت. ما در دور رفت هم مثل الان پس از هفت بازی ۵ برد و ۲ باخت داشتیم‌. فکر می‌کنم کم نوسان‌ترین تیم لیگ بودیم. مسیری که از قبل برای خودمان تعریف کرده بودیم را داریم به درستی پیش می‌رویم. طبیعتاً در جریان بازی‌ها به دلیل فشردگی بازی‌ها نوسان پیش می‌آید. احتمال اتفاقات غیرعادی که تیم‌های بالای جدول در مقابل تیم‌های ضعیف دچار مشکل شوند یا برعکس تیم‌های پایین جدول مقابل تیم‌های قوی خوب کار کنند، وجود دارد. در هفته‌های اخیر هم دیدیم که تیم‌ها دچار چالش و نوسان شدند. به نظر من طبیعت مسابقات لیگ است.

عطایی در مورد بازی‌های پلی‌آف و پایان مسابقات لیگ در اسفند ماه گفت: همیشه باید قبل از بیماری راه درمان را پیدا کنیم. اینکه وسط فصل تصمیم بگیریم که باید چه کار کنیم خیلی با چارچوب‌های مدیریت تطابق ندارد. تقریبا ۱۰ سال است که مسابقات لیگ برتر تا پایان اسفند به پایان می‌رسد. این چارچوبی بود که در فدراسیون و سازمان لیگ با همراهی و نگرش سرمربی وقت تیم ملی که آقای ولاسکو بودند گذاشته شد‌. فکر می‌کنم اگر قرار است تغییراتی به وجود می‌آمد باید قبل از شروع فصل یک نشست میان مدیران سازمان لیگ با سایر مسئولان برگزار می‌شد و منافع تیم ملی را هم در نظر می‌گرفتند و به یک جمع‌بندی می‌رسیدند. هیچ کشوری در زمان برگزاری مسابقات، شیوه برگزاری و زمان‌بندی مسابقات را تغییر نمی‌دهد.

او ادامه داد: نشستی که پیش از این برگزار شده بود در مورد چگونگی برگزاری مسابقات بود، نه زمان مسابقات! به عنوان مثال مسابقات در یک گروه باشد یا دو گروه. متمرکز باشد یا نه؟ فکر می‌کنم برای تصمیم‌گیری در مورد چنین موضوعی باید هیأت رئیسه‌ای در سازمان لیگ وجود داشته باشد که اعضای آن را متخصصین تشکیل دهند. حداقل ۲-۳ نفر از نمایندگان باشگاه‌هایی که ثبات و دوام دارند، یا مربیانی که سابقه چند ساله در لیگ برتر دارند. منافع والیبال در این تصمیمات است. اگر تصمیم درستی گرفته نشود ممکن است والیبال متضرر شود. با توجه به این که تیم‌ ملی نیز مسابقات مهمی در تابستان پیش رو دارد، باید این مورد را هم مدنظر قرار می‌دادند.

بهروز عطایی در خصوص حواشی دیدار با آذرباتری گفت: بازی روند خوبی داشت و ۲-۰ جلو بودیم. اتفاق خاصی بین ما و حریف پیش نیامد. اما تنش‌هایی میان تماشاگران و داور مسابقه صورت گرفت که منجر به توقف بازی شد. به تشخیص ناظر مسابقه که نماینده تام‌الاختیار فدراسیون است و با استناد به آیین‌نامه، بازی نیمه‌تمام اعلام شد و گفتند که زمین مسابقه را ترک کنیم. دستو تکرار بازی داده نمی‌شود. دیروز کمیته انضباطی برگزار شد، منتظر اعلام رأی هستیم.