به گزارش آریاورزش تیم فولاد سپاهان با پیروزی 3-0 برابر تیم سیرجان در هفته دوازدهم لیگ برتر به قهرمانی نیم فصل دست یافت.

محمدی راد سرمربی تیم سپاهان در گفتگو با آریاورزش در این مورد بیان داشت:

بازی فوق العاده ای بود. ما واقعا شایسته این پیروزی بودیم. بازی با کیفیتی ارائه دادیم مخصوصا در حملات روز خیلی خوبی داشتیم. در کار دفاع هم قابل قبول کار کردیم و قطعا شایسته این پیروزی بودیم. به باشگاه سپاهان، بازیکنان و هوادارن این تیم تبریک میگویم.

محمدی راد در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ برتر بیان داشت:

ما از این دو هفته وقفه به خوبی استفاده کردیم. به بازیکنان استراحت داده شد که در کنار خانوداه هایشان باشند. بازیکنان در این مدت بخوبی ریکاوری شدند و بعد تمرینات خود را شروع کردیم. در این مدت تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و خود را برای این مسابقه که بازی مهمی برای ما بود آماده کردیم. فولاد سیرجان تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره مند است. خوشحالم که نتیجه خوبی در این بازی کسب کردیم.

او در مورد هدف گذاری باشگاه سپاهان ادامه داد:

باشگاه سپاهان وقتی بعد از سه سال با برنامه ریزی و سرمایه گذاری خوب ورود میکند، قطعا به دنبال قهرمانی است ولی به همین سادگی نخواهد بود، چون تیم ها و رقبای قدرتمندی در لیگ حضور دارند که همگی قابل احترام  هستند. برنامه‌ریزی ما این است که بازی به بازی پیش برویم تا مرحله گروهی را پشت سر بگذاریم و در نهایت در مرحله پلی آف و فینال نتیجه مشخص شود. امیدورام در مرحله پلی آف و فینال مسابقات، کیفیت خود را حفظ کنیم و بازیکنان را با سلامت کامل در کنار خود داشته باشیم و بتوانیم در آن مرحله نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فولاد سپاهان در مورد بازی بعدی خود با تیم آذرباتری ارومیه ابراز داشت:

این بازی آخرین بازی دور رفت خواهد بود که میزبان تیم آذرباتری ارومیه خواهیم بود و با احترام در مقابل این تیم حضور خواهیم یافت. سعی میکنیم از یک بازی خانگی، پیروزی دیگری را به دست آوریم.

رحمان محمدی راد در مورد شیوه برگزاری دور برگشت لیگ برتر تصریح کرد:

ما با فدراسیون در مورد شیوه برگزاری دور برگشت مکاتبه کردیم و پیشنهادات خود را ارائه دادیم. با توجه به 14 تیمی شدن لیگ و وقفه ایجاد شده در لیگ، همه باشگاه ها فشار مضاعفی را متحمل خواهند شد و ممکن است آسیب دیدگی بازیکنان زیاد شود. پیشنهاد ما به فدراسیون این بوده است که مسابقات گروهی دور برگشت تا پایان اسفندماه باشد و مرحله پلی آف و فینال بازی ها در فروردین  و اردیبهشت ماه پیگیری شود. امیدوارم این نظرات مورد بررسی قرار بگیرد و چیزی که به صلاح لیگ برتر، والیبال ملی و باشگاه های کشور است تصمیم گیری شود.

زمان تمام لیگ های برتر دنیا تا انتهای اردیبهشت ماه طول میکشد و در اکثر لیگ های معتبر بازی فینال، دو بازی از سه بازی است و در ایتالیا 3 بازی از 5 بازی است، یعنی بازی فینال که گل بازی هاست و سرمایه گذاری باشگاه ها را مشخص میکند برای هر تیمی که در فینال باشد اهمیت دارد.اگر الگوبرداری درستی از تقویمی که لیگ های معتبر و تراز اول جهان دارند انجام دهیم و بتوانیم با بررسی و تفکر مناسب آن  را در لیگ برتر خود انجام دهیم میتوانیم لیگ معتبرتری را برگزار کنیم که هم به نفع تیم ملی کشور خواهد بود و هم در سطح اول جهان بهتر دیده خواهیم شد.

کیفیت لیگ ایران در سطح پایینی نیست با توجه به سرمایه گذاری های که باشگاه ها انجام داده اند، درست نیست که تحت هر شرایطی بخواهیم لیگ را خاتمه دهیم. اگر اینگونه باشد نه کمکی به باشگاه میشود و نه حتی به تیم ملی کشور. امیدوارم تصمیماتی که گرفته میشود شایسته والیبال ایران باشد.

محمدی راد در مورد سرمربیگری تیم ملی پاکستان بیان داشت:

تجربه سرمربیگری تیم پاکستان بسیار فوق العاده و ارزشمند بود. حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تجربه خوبی برای من بود. سرمربیگری در تیم ملی کاملا متفاوت از باشگاهی است. شما باید تیم را برای یک دوره مسابقه کوتاه آماده کرده و آماده نگه دارید. از طرفی باید اطلاعات خود را دارید را با زبان انگلیسی در اختیار بازیکنان قرار دهید که برای آنها قابل درک باشد که چالش بزرگی است. از این بابت خوشحالم که این تجربه را کسب کرده و اعتماد به نفس خوبی به دست آوردم که در آینده حتما به من کمک زیادی خواهد کرد.