به گزارش آریاورزش حساس ترین بازی هفته دوازدهم بین دو تیم شهرداری ارومیه و هراز آمل برگزار شد و تیم میزبان شهرداری ارومیه توانست 3-2 پیروز بازی شود.

بهروز عطایی سرمربی تیم هراز آمل در گفتگو با آریاورزش درباره این بازی ابراز داشت:

بازی بسیار سختی بود. پیش بینی میکردیم بازی سختی پیش رو داشته باشیم و همینطور هم شد. ما با یکی از تیم های مدعی لیگ امسال بازی داشتیم و با این آگاهی وارد زمین شدیم. در شروع بازی و در ست اول و دوم تحت تاثیر سرویس های خیلی خوب تیم شهرداری ارومیه قرار گرفتیم. آنها خیلی خوب توانستند با سرویس های خوبی که زدند جریان بازی را به سو خود کنند و به ما فرصت ارائه بازی خوبمان را ندادند و توانستند  ستهای اول  و دوم را با قاطیعیت از آن خود کنند.

از ست سوم تغییراتی در تیم انجام دادیم که به تیم ما کمک کرد سرویس ها خوب تیم شهرداری ارومیه را کنترل کنیم و عملکرد تهاجمی ما بهتر از دو ست اول شود. بازی خوبی از بچه ها در ست های سوم و چهارم دیدیم که توانستیم این دو ست  را از آن خود کرده و باخت دو ست اول را به نوعی جبران  کنیم.

در ست پنجم هر تیمی یکی دو اشتباه را در ابتدا انجام دهد بازگشت به بازی برای آن تیم سخت خواهد بود و ما هم متاسفانه در شروع ست پنجم، چند اشتباه بد داشتیم که بار دیگر فاصله ای را بین ما و تیم شهرداری ارومی ایجاد کرد و در ادامه نتوانستیم این فاصله را جبران کنیم و ست پنجم به سود تیم ارومیه خاتمه یافت و در نهایت ما بازی را واگذار کردیم.باید بگویم به طور کلی بازی خوبی بود و دو تیم تلاش خوبی کردند و جایگاه دو تیم نشان میدهد که هردو تیم پتانسیل و ویژگی های خوبی دارند.

عطایی در ادامه افزود:

این پیروزی را به تیم شهرداری ارومیه تبریک میگویم و همچنین به بازیکنان خودم هم تبریک میگویم علیرغم اینکه دو ست اول را بد شروع کردند اما در سه ست پایانی بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. ما در جریان بازی از دو بازیکن نوجوان، پوریا خانزاده و عرفان نوروزی استفاده کردیم که زیر 18 سال هستند. این دو بازیکن نوجوان عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشتند  که نوید خوبی برای آینده والیبال است.

بهروز عطایی در مورد فشردگی بازی ها و نزدیک بودن تیم ها بیان داشت:

تیم های سوم تا هفتم و هشتم جدول بسیار نزدیک به هم هستند و عملکرد خوب و کیفیت بالایی دارند و هر تیمی در هر بازی شانس پیروزی در آن بازی را دارد و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. این کار را بسیار سخت میکند. تیمی که بخواهد در کورس بالای جدول بماند باید از فرصتهایی که دارد بیشترین استفاده را بکند. سعی میکنیم در بازی های آینده عملکرد خوبی داشته باشیم.