به گزارش آریاورزش تیم شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به مصاف تیم هراز آمل رفت و در یک بازی جذاب و دیدنی توانست 3-2 پیروز میدان شود.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم شهرداری ارومیه در گفتگو با آریاورزش در مورد بازی بیان داشت:

تیم هراز تیم قدرتمندی است و از بازیکنان ملی پوش بهره میبرد. ما دو ست اول خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم و توانستیم با اختلاف پیروز شویم. در ست سوم تمرکز تیم هیجان بازی کمتر شد  و تیم هراز توانست از این فرصت استفاده کرده و ست را از آن خود کند. در ست چهارم نیز همین روند ادامه داشت و ما ست چهارم را هم واگذار کردیم. در ست پنجم به بازی برگشتیم و توانستیم با اختلاف امتیازی که در همان ابتدای ست ایجاد کردیم ست پنجم و بازی را به سود خود تمام کنیم.

تندروان در مورد اینکه چرا بازی را در سه ست به پایان نرساندند ادامه داد:

در ست سوم ریسک سرویس های تیم هراز بالاتر رفت و تین ما را به لاک دفاعی برد و با اختلاف 3-4 امتیازی که ایجاد شد آنها توانستند سوار بازی شوند. این ذات والیبال است هر تیمی که تهاجمی تر بازی کند و سرویس های خوبی بزند، بهتر میتواند بازی را تحت کنترل خود در آورد. در دو ست اول تیم ما اینکار را کرد، در ست سوم تیم هراز این روند را پیش گرفت، در ست چهارم هر دو تیم پایاپای پیش رفتند و در ست پنجم بار دیگر توانستیم بازی را در دست بگیریم و پیروز میدان شویم.

با اینکه نتیجه میتوانست طور دیگری برای ما رقم بخورد اما خوشحالیم تماشاچیانی که در زمین حضور داشتند از این بازی و پیروزی لذت ببرند.

تندروان در مورد مصدومین تیم شهرداری ارومیه بیان داشت:

فکر میکنم پای آقای غلامی تا دو هفته دیگر در گچ باشد و انشالله به هفته های اول نیم فصل دوم اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد خواهد رسید.  آقای کاظمی هم تحت کنترل هستند تا هر چه زودتر به بهبودی کامل برسند.

تندروان در مورد شیوه برگزاری نیم فصل دوم افزود:

این موضوع باید کارشناسی شود. من به همراه کادر فنی تیم باید این موضع را مورد بررسی قرار دهیم که در تعطلات عید چه شرایطی میتواند برای تیم به وجود بیاید  و اینکه نگه داشتن بازیکنان در شرایط ایده آل در تعطیلات عید امکان پذیر هست یا خیر؟!

این امکان وجود دارد اگر بازی های پلی آف به بعد از تعطیلات عید موکول شود کیفیت تیم ها و سطح بازی ها افت کند. چون ایام عید ایام بسیار دشواری برای باشگاه هاست که بتوانند بازیکنان خود را برای تمرین کردن در اختیار داشته باشند و هم اینکه بتوانند بازیکنان را به لحاظ ذهنی در سطح امادگی لازم نگه دارند.

قبلا چنین برنامه ای را لیگ تجربه کرده است که تجربه چندان خوبی نبوده است. باید به صورت دقیق این موضوع مورد کارشناسی قرار بگیرد و همه جوانب و مسائل مورد بحث و بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم بهترین راهکار را برای ادامه بازی ها داشته باشیم.