پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، فدراسیون والیبال کانادا سرمربی جدید تیم ملی مردان این کشور را معرفی کرد. بر این اساس «بن جوزفسون» جانشین گلن هوگ در تیم ملی مردان کانادا شد. او پیش از این تیم والیبال مردان دانشگاه ترینیتی وسترن را هدایت می‌کرد.

بن جوزفسون، دارای مدرک لیسانس حرکت‌شناسی انسانی از دانشگاه ترینیتی وسترن است. او سه بار در فصول ۲۰۱۲-۲۰۱۱، ۲۰۱۴-۲۰۱۳، ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به عنوان بهترین مربی غرب کانادا و مربی سال US sports انتخاب شد‌.

جوزفسون پس از انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم ملی مردان کانادا گفت: "مایلم از فدراسیون کانادا به خاطر اعتمادی که به من کردند و مسئولیت بزرگ هدایت تیم ملی مردان را به من سپردند تشکر کنم. برای من هیچ افتخار و مسئولیتی بالاتر از نمایندگی کشور کانادا نیست. همچنین از دانشگاه ترینیتی وسترن هم تشکر می‌کنم که اولین فرصت شغلی مربیگری را به من داد و اجازه داد تا رؤیای مربیگری در تیم ملی کانادا را دنبال کنم."

او افزود: "برای اهداف بزرگ باید اشتیاق زیادی وجود داشته باشد. نمی‌توانیم هدفی بالاتر از ساختن میراثی که سرمربی پیشین (گلن هوگ) به همراه کارکنانش در ۱۰ سال گذشته به جا گذاشت داشته باشیم. اکنون مشعل المپیک به پاریس ۲۰۲۴ رسیده است. ما با این هدف و شور و اشتیاق خودمان را آماده خواهیم کرد."