به گزارش آریاورزش تیم هورسان رامسر در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال مهمان سایپا تهران بود و با اینکه بازی را خوب آغاز کرد، اما در نهایت 3-2 بازی را واگذار کرد.

مسعود آرمات که برای سومین هفته است که روی نیمکت تیم هورسان می نشیند در مورد این بازی بیان داشت:

ما در دو پست مشکل اساسی داریم چون بازیکن اختصاصی این پستها را نداریم و از بازیکنان سایر پستها برای بازی در این دو پست استفاده میکنیم. ما چون یار کم داریم و برخی بازیکنان تیم هنوز تجربه بازی سوپرلیگی بالایی ندارند ریکاوری آنها برای بازی های پشت سر هم کمی سخت است. در بازی امروز تمام تیم از لحاظ بدنی کم آورده بود. ما دو بازی سنگین با تیم های فولاد سیرجان و شهداب یزد داشتیم و فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم. درواقع میتوانم بگویم از ست دوم بازیکنان دچارافت بدنی شدیدی شدند و این باعث شد که تیم سایپا از این فرصت استفاده کند. با تغییراتی که داده شد توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم.

آرمات در مورد نداشتن بازیکن در دو پست اصلی پاسور و قطر پاسور ادامه داد:

من در شرایط سختی تیم هورسان را قبول کردم ولی در این مدت توانستیم تغییرات خوبی را  ایجاد کنیم. قبل از اینکه به تیم هورسان بپیوندم دو بازیکن اصلی، پاسور و قطرپاسور تیم توسط سرمربی محترم قبلی تیم کنار گذاشته شدند و چون در حال حاضر ما نمی توانیم تا نیم فصل یار جدید بگیریم مجبور هستیم از بازیکنان سایر پستها برای پست قطرپاسور استفاده کنیم.

قطرپاسور دیگر تیم هم به دلیل اینکه فدراسیون والیبال اعلام کرده بود ایشان باید حتما در تیم ملی والیبال ساحلی بازی کند از او هم نتوانستیم در تیم بهره ببریم و در حال حاضر الان بازیکن قطرپاسور در تیم هورسان نداریم. با این شرایط  باز هم توانستیم با تغییراتی که در سیستم و ارنج تیم ایجاد کردیم دو بازی خوب  را با 3 امتیاز کامل از ان خود کنیم. در این بازی هم فقط به ریکاوری بدنی نیاز داشتیم وگرنه بازیکنان به لحاظ تاکتیکی عملکرد خوبی داشتند  و من از همه انها راضی هستم و در نهایت توانستیم یک امتیاز بازی امروز را از آن خود کنیم.

 آرمات در مورد بازی هفته نهم با تیم صدرنشین سپاهان اصفهان بیان داشت:

ما در مقابل تیم خوب سپاهان بازی خواهیم داشت و امیدوارم در مقابل این تیم قدرتمند هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی راضی کننده ای را به نمایش بگذاریم و همچنان بتوانیم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم.