پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی و زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران بعد از پیگیری 13 روزه تمرینات در بوشهر به پایان رسید.

والیبال ساحلی ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا و مسابقات قهرمانی مردان زیر 19 و 21 سال جهان آماده می‌کند.

این مسابقات آذرماه سال جاری به میزبانی پوکت در کشور تایلند و به صورت حباب امن برگزار خواهد شد.

اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی و زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران که از 13 آبان در بوشهر آغاز شده بود، شب گذشته به پایان رسید و ملی‌پوشان امروز راهی تهران می‌شوند.

بازیکنان در این مدت صبح و عصر و در هر نوبت بیش از دو ساعت تمرینات هوازی، بدنسازی و توپی انجام دادند و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم تیم‌ها نیز محور اصلی این تمرینات بود.

بهمن سالمی، ابوالحسن خاکی‌زاده، عبدالحامد میرزاعلی، علیرضا آقاجانی، سینا شوکتی، مهدی محفوظی، مجتبی آرو و علی قربان‌پسندی حاضران در این اردو بودند که تمرینات خود را زیر نظر مازیار هوشمند و آرش رامسری مربیان تیم‌های ملی پیگیری کردند.

توفیق کابلی سرپرست و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی نیز در چند روز پایانی اردو‌، ملی‌پوشان را همراهی کردند و بر روند تمرینات نظارت داشتند.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا دوم تا ششم آذرماه برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان تا زمان اعزام به این رقابت‌ها در تهران تمرینات بدنسازی خود را پیگیری خواهند کرد.

ترکیب سه تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

بهمن سالمی – ابوالحسن خاکی‌زاده

عبدالحامد میرزاعلی – علیرضا آقاجانی

سینا شوکتی – مهدی محفوظی