به گزارش آریاورزش دیدار دو تیم راهیاب ملل مریوان و شهداب یزد در هفته پنجم رقابت ها حواشی داشت که خشم تیم راهیاب را برانگیخت.

فدریکو پریه‌را دارنده مدال برنز المپیک توکیو و این فصل شهداب یزد در بازی مقابل مریوان خطاهایی را مرتکب شد که از چشم داوران بخوبی دور ماند. او در زمانی که جز بازیکنان جلو بود در زمان حمله تیم مقابل، تور را به سمت پایین میکشید تا داور خطای تور بازیکن حریف را بگیرد و عملا دو بار این حرکت را تکرار داد.

داور اول این دیدار, مجتبی بیداریان و داور دوم هادی تیموری بودند. همچنین بهرام سلیمانی در این دیدار به عنوان ناظر داوری حضور داشتند.یکی از خطاها درست در جلوی چشمان داور دوم رخ داد ولی عکس‌العل داور…!؟

این موضوع بر میگردد به همان مسئله قدیمی حرفه ای شدن ما بدون امکانات, ویدیوچک ، فدراسیون و ماجراهایش … که هنوز نتوانسته ایم بعد از این همه مدت برگزاری لیگ برتر و شرکت در رقابت های بین المللی و جهانی، حداقل برای رقابت های ملی خود ویدیو چک تهیه کنیم

اکنون در راستای یک بازی جوانمردانه که انجام نشد, کمترین کاری که باشگاه شهداب یزد و پریه‌را در این مورد باید انجام دهند عملکرد جوانمردانه و عذرخواهی از باشگاه راهیاب است.

بای جذاب و دیدنی را شاهد بودیم کاش کمتر شاهد اینگونه موارد باشیم. هر دو تیم شهداب یزد و راهیاب ملل از تیم های بدون حاشیه و خوب این فصل از رقابت ها هستند.

به امید پیشرفت والیبال کشورمان در همه زمینه ها به صورت هماهنگ با هم.