به گزارش آریاورزش دیمیتری موزرسکی بازیکن والیبال روسیه پس از بررسی مجدد تست دوپینگ در ماه مه 2013، به مدت 9 ماه از بازی‌های ملی و باشگاهی محروم شد.

هیچکس از این خبر اطلاع نداشت و نمی‌دانست که دیمیتری موزرسکی به دلیل دوپینگ تا ۴ ژانویه ۲۰۲۲ محروم شده است.

این خبر در حالی امروز منتشر شد که این محرومیت چند ماه پیش برای او صادر شده بود و موزرسکی چند ماه است که در دوران محرومیت خود به سر می‌برد. این تعلیق در 5 آپریل 2021 برای او صادر شده و باشگاه سانتوری سان‌بردز ژاپن که موزرسکی برای آنها توپ می‌زند این خبر را منتشر کرد.

باید اشاره کرد که موزرسکی در ماه ژوئن پنج بازی برای تیم ملی روسیه در لیگ ملت‌ها انجام داد و طبق توضیحات رسمی، به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه در ترکیب المپیک 2020 توکیو قرار نگرفت. او فصل گذشته به باشگاه سانتوری سان بردز کمک کرد تا برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۷ عنوان قهرمانی لیگ ژاپن را کسب کند. او همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن را دریافت کرد.

قهرمان المپیک لندن از نوامبر سال آینده می‌تواند در تمرینات حضور پیدا کند تا در ژانویه بتواند به میدان بازی برگردد. باشگاه سانتوری چند وقت پیش قرارداد چهار ماهه‌ای را با آرپاد باروتی قطر پاسور مجارستانی امضاء کرد.

موزرسکی به عنوان بخشی از تیم ملی روسیه 176 بازی انجام داد و در المپیک 2012، یورو 2013، جام جهانی 2011، لیگ ملت‌ها ۲۰۱۸ و دو بار در لیگ جهانی 2011 و 2013 قهرمان شد.

دیمیتری موزرسکی