به گزارش آریاورزش، فدراسیون والیبال برزیل اعلام کرد رنان دال زوتو تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس سرمربی تیم ملی مردان این کشور باقی خواهد ماند.

دال زوتو پس از تمدید قراردادش گفت: سه سال تا المپیک پاریس زمان داریم که نسبت به گذشته زمانی کمتری است. سال آینده مسابقات قهرمانی جهان را خواهیم داشت که برایمان مهم است. قبل از آن لیگ ملت‌ها را داریم که در آن مسابقات می‌توانیم بازیکنانی را که قرار است در دوره جدید وارد تیم ملی شوند را انتخاب کنیم و محک بزنیم. ما هر کاری می‌کنیم تا به بالاترین سطح آمادگی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برسیم.

علاوه‌براین فدراسیون والیبال برزیل، رنان دال زوتو را به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال پسران در رقابت‌های پان آمریکا انتخاب کرد. این مسابقات از ۴ تا ۱۵ آذرماه به میزبانی کلمبیا ‌برگزار می‌شود.

دال زوتو به عنوان بازیکن برنده مدال نقره المپیک ۱۹۸۴ لس‌آنجس است. او در سال ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی مردان برزیل را بر عهده گرفت و در ۱۳ تورنمنتی که حضور یافت توانست ۱۰ مرتبه روی سکو برود. این دست‌آوردها شامل: جام قهرمانان قاره‌ها ۲۰۱۷، جام جهانی ۲۰۱۹، لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ و سه عنوان در رقابت‌های قهرمانی آمریکای جنوبی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹، ۲۰۲۱ می‌شود.