یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان 1401 در آخرین ایستگاه خود در استان آذربایجان غربی کار صحت سنجی تیم والیبال نوجوانان 1401 را به اتمام رساند.

او در گفتگو با روابط عمومی هیئت والیبال استان آذربایجان غربی اذعان داشت:

نزدیک به سه ماه پیش که در روزهای اوج بیماری کرونا برای ارزیابی و انتخاب نوجوانان پسر آذربایجان غربی به ارومیه آمدم با توجه به بسته بودن سالن های این شهر و استان در مدت زمان قبل از حضورم روزهای خوبی برای والیبال ارومیه نبود ولی امروز با حمایت های اداره کل ورزش وجوانان استان، نوجوانان در این فاصله سه ماهه سفر قبل را تا به امروز با تمرین پشت سر گذاشته اند که این مسئله نوید بخش بهتر شدن حال والیبال استان آذربایجان غربی هست.

وکیلی ادامه داد:با توجه به تغییرات محسوس بازیکنان نوجوان این شهر داشتند نوید بهتر شدن حال والیبال این شهر را میدهند که یکی از قطب های والیبال ایران است.

او در پایان افزود:روز پرکار و البته بسیار خوبی برای من بود با اینکه من تمام استان های کشور را یکبار مورد ارزیابی قرار دادم آذربایجان غربی و ارومیه را برای دومین بار مورد ارزیابی قرار دادم که البته این حق این شهر بود که بیش از هر استان دیگری به خاطر وضعیت قرمز کرونا و بسته بودن سالن ها آسیب دید.

در پایان سفرم بسیار خوشحالم که چهره های جدید برای حضور در اردو نوجوانان ۱۴۰۱ از این استان انتخاب کرد.


نتیجه صحت سنجی نوجوانان 1401در روزهای آتی مشخص و اعلام خواهد شد.