سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش تیم ملی والیبال جوانان پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان با استقبال مسئولان فدراسیون والیبال وارد ایران شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم ایتالیا و بلغارستان شده بود، ساعت ۳ و 30 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه) با استقبال فدراسیون والیبال وارد تهران شد.

رئیس فدراسیون آقای محمدرضا داورزنی ، وحید مرادی مشاور رئیس، سید میلاد تقوی دبیر کل، امیرطلوع کیان مشاور فنی و دیگر مسئولان کمیته‌ها با حضور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان که با دو شکست و شش پیروزی پیاپی به مقام نهم مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۲۱ رسیدند، استقبال کردند. مسئولان در دیدار و گفت‌وگو با بازیکنان و ‌کادرفنی، از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها قدردانی به‌عمل آوردند.

بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان سرمربی و مربی تیم ملی والیبال که پس از کسب مقام قهرمانی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راهی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در ایتالیا و بلغارستان شدند، پس از یک ماه دوری از ایران، به کشور بازگشتند.

به دلیل نبود بلیت هواپیما، بردیا سعادت و امیرحسین توخته دو بازیکن تیم ملی جوانان، یک ‌ساعت و 30 دقیقه دیرتر از سایر نفرات و در ساعت ۵ صبح وارد تهران شدند.