یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقه با مراکش رکورد کمترین پوئن واگذار شده در یک ست رقابت‌های قهرمانی جهان را به نام خود ثبت کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف مراکش رفت و  سه بر صفر این تیم را شکست داد.

در ست نخست این مسابقه تیم ایران 25 بر 5 حریف خود را شکست داد تا رکورد جدیدی در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ثبت شده باشد.

تا کنون رکورد 25 بر 12 در دو بازی (تایلند – ایتالیا) و (بلژیک – مراکش) ثبت شده بود و تیم ایران این رکورد را با امتیاز 25 بر 5 به نام خود ثبت کرد.

تیم ملی جوانان ایران در ست‌های دوم و سوم نیز با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر صفر فاتح این مسابقه باشد.

این ثبت رکورد هیچ سودی برای تیم ایران ندارد وعدم صعود انها به مرحله بعد را کم رنگ هم نمیکند. تیم ایران مدافع عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها بود و کمترین کار این تیم این بود که اثری از آثار قهرمان دوره قبل را نشان دهد، ولی چیزی در این تیم هویدا نشد.

البته که مشکل جای دیگری است، وقتی همیشه بزرگ کردن حواشی نسبت به اصل قضیه برتری داشته و همه مسائل را تحت پوشش خود قرار دهد مسائل اصلی اصلا دیده نشده و جدی گرفته نمیشوند.