یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش دومین دیدار تدارکاتی تیم های والیبال ملی بزرگسالان و جوانان به سود بزرگسالان خاتمه یافت.

تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان والیبال ایران به ترتیب خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان آماده می‌کنند.

با توجه به اینکه این دوتیم با توجه داشتن چند بازیکنان مشترک با یک کادر فنی هدایت می شوند، در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه چهار ست با یکدیگر مسابقه دادند که جوانان در چهار ست نتیجه را به تیم ملی بزرگسالان واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ایران در سه ست متوالی با نتایجه 25 بر 20، 26 بر 24 و 25 بر 20 تیم جوانان را در این مسابقه شکست داد و در ادامه یک ست دیگر مسابقه ادامه یافت و 25 بر 17 ست چهارم نیز به سود تیم ملی والیبال ایران رقم خورد.

تیم والیبال جوانان در ابتدای این مسابقه با ترکیب سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین توخته، مختار بوش، امین خواجه‌خلیلی و امیرحسین صداقت بود و در ادامه نیز با نظر کادر فنی بازیکنانی همچون امیرحسین تقوی، عرفان جلالی نژاد، علی‌حاجی‌پور، سهیل کمال‌آبادی، کاریل داداش آده و رضا مهرجوی بازی کردند.

در تیم ملی بزرگسالان نیز ابتدا میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، صابر کاظمی، جواد کریمی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفتند و در ادامه نیز اسماعیل مسافر، ابوالفضل قلی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد و علی رمضانی به میدان رفتند.

امیرحسین توخته در این مسابقه با صلاحدید کادر فنی یک ست نیز برای تیم ملی بزرگسالان بازی کرد.

قضاوت این مسابقه که در خانه والیبال تهران برگزار شد، بر عهده مهناز قویدل به عنوان داور اول بود.

نخستین مسابقه تدارکاتی دو تیم نیز در چهار ست برگزار شد که دو ست برده نتیجه آن برای این تیم‌ها بود.