دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران و در سالن فدراسیون با دیداردو تیم بلغارستان و تایلند از گروه C از ساعت 10 صبح آغاز شد.

در این بازی تیم بلغارستان توانست در 3 ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر22 تایلند را شکست دهد.

بشکو، استو، پالو، نیکلو، تاتاروو و بدرو بازیکنان شروع کننده بلغارستان در این مسابقه بودند. در آن سوی  میدان نیز تایلندی ها با ترکیب چوچای، تیپونگ، بنجامین، پانوپانگ، فوتیدل و چاکافان صف آرایی کردند.

تیم ملی تایلند ست اول را با نشاط آغاز کرد و در دقایقی چند امتیاز هم از حریف پیش افتاد اما این بلغارستان بود که 25 بر 19 پیروز شد.

ست دوم را بلغارستانی ها پرقدرت آغاز کردند و بیشترین امتیاز را در حمله به خود اختصاص دادند. تایلندی ها اما در همه دقایق ست دوم پا به پای حریف پیش رفتند اما نهایتا 25 بر 21 این ست را نیز واگذار کردند.

در ست سوم نوجوانان تایلند با توپ گیری های بسیار دیدنی سعی داشتند ست سوم را به نام خود بزنند تا امید برای ادامه کار وجود داشته باشد، اما بلغارستان این ست را نیز به سود خود به پایان رساند و به نخستین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

در پایان نیکولو بازیکن شماره 11 تیم بلغارستان به عنوان امتیاز آورترین بازیکن معرفی شد.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

[caption id="attachment_181182" align="aligncenter" width="500"]تیم والیبال نوجوانان بلغارستان تیم والیبال نوجوانان بلغارستان[/caption]