به گزارش آریاورزش تیم ملی نوجوانان ایران در دیداری تدارکاتی، نوجوانان ایتالیا را در سالن دوازده هزار نفری آزادی سه بر صفر شکست دادند.

 روز گذشته از سری دیدارهای تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، تیم ملی نوجوانان کشورمان در سالن دوازده هزار نفری آزادی به مصاف نوجوانان ایتالیا رفت و در سه ست متوالی با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.

عرشیا به نژاد، امیرمحمد گل زاده، یونس جوان، پوریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد‌ جلوداریان (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده ایران بودند.

در این دیدار شاگردان آرمات در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 19 ایتالیا را از پیش رو برداشتند. در ادامه با توافق مربیان، دو تیم دو ست دیگر برگزار کردند که ایتالیا با نتایج 25 بر 21 و 15 بر 9 در هر دو ست پیروز شد.

[caption id="attachment_181100" align="aligncenter" width="1000"]تیم ملی نوجوانان ایتالیا تیم ملی نوجوانان ایتالیا[/caption]

مسعود آرمات سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران درباره این بازی گفت: به دلیل برگزاری اردوی تدارکاتی در ایتالیا شناخت کافی از این تیم داشتیم. ایتالیایی‌ها یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند، به خوبی آن ها را آنالیز کرده بودیم. بازیکنانم نقشه‌های ما را به خوبی در زمین پیاده کردند که خوشبختانه موفق به شکست این تیم شدیم.

گفتنی است تیم ملی نوجوانان امروز در دومین دیدار خود به مصاف نوجوانان آلمان می‌رود.

  [caption id="attachment_181101" align="aligncenter" width="1000"]تیم ملی نوجوانان ایران تیم ملی نوجوانان ایران[/caption]     برای دیدن عکس های  بیشتر کلیک کنید.