یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش نشست هماهنگی کمیته برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان جهان عصر جمعه در محل فدراسیون برگزار شد.

نشست کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به ریاست دکتر داورزنی و مسئولان کمیته‌های برگزاری، در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست داورزنی کسب میزبانی این رقابت‌ها را اتفاقی ویژه برای والیبال ایران برشمرد و اظهار داشت: میزبانی رویدادهای بزرگ جهانی، اعتبار و آبروی والیبال کشورمان را در آسیا و جهان بالا می برد. هدف فدراسیون والیبال ایران از میزبانی نوجوانان جهان، کسب امتیاز میزبانی مسابقات قهرمانی مردان جهان است. اگر از این میزبانی سربلند بیرون بیاییم یک افتخار بزرگ برای ورزش ایران در عرصه بین‌المللی رقم خواهد خورد.

وی افزود: میزبانی در این شرایط سخت، کاری بسیار مشکل و امتحانی بزرگ است. امیدوارم با تلاش، همکاری و همدلی همه اعضای خانواده والیبال میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها باشیم و همه تیم‌های شرکت کننده در ایران در همه جهات احساس امنیت کنند.

در ادامه هر یک از حاضرین گزارشی از عملکرد حوزه مربوطه خود و روند انجام فعالیت‌ها را برای دکتر داورزنی شرح دادند که اعمال قوانین سخت‌گیرانه مسابقات که توسط فدراسیون جهانی والیبال اعلام شده است و بر اساس آن تنها حضور بازیکنان و اعضای تیم‌های شرکت‌کننده و عوامل برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و ممنوعیت حضور مهمانان، مقامات، تماشاگران و حتی اصحاب رسانه، از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

داورزنی در پایان تاکید کرد با توجه به عدم حضور اصحاب رسانه و تماشاگران در این رقابت‌ها تلاش بیشتری برای دسترسی آسان و ارائه سرویس‌های آنلاین و آفلاین مختلف برای استفاده جامعه خبری والیبال ایران انجام خواهد شد که این امر یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های کمیته برگزاری رقابت هاست.

  [caption id="attachment_181085" align="aligncenter" width="1024"]بازدید تقوی از اردوی تیم ملی نوجوانان بازدید تقوی از اردوی تیم ملی نوجوانان[/caption]   در آستانه شروع مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران، عصر امروز سید میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال با حضور در تمرینات تیم ملی نوجوانان با بازیکنان و کادر فنی این تیم در سالن دوازده هزار نفری دیدار و گفت و گو کرد. تقوی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌­پوشان نوجوان به اهمیت میزبانی ایران اشاره کرد و گفت: میزبانی برای ما و شما فرصت بسیار مناسبی است که نشان می‌دهد تیم‌های رده پایه همانند تیم‌های رده بزرگسالان برای فدراسیون اهمیت دارند و در اولویت هستند. وی افزود: انتظار داریم علاوه بر نمایش قابل قبول در بخش فنی، در حوزه اخلاق نیز سرآمد دیگر تیم‌ها باشید و یک ورزشکار ایرانی با اخلاق را به دنیا نشان دهید. دبیر کل فدراسیون والیبال در پایان از ملی‌پوشان خواست با استعانت از خداوند، تمرکز و اعتماد به سرمربی و کادر فنی حضوری قدرتمند در مسابقات داشته باشند.