یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش رقابت های لیگ ملتهای والیبال 2021 در مکانی به نام حباب در ریمینی ایتالیا برگزار شد که تیم ها یک ماه در این مکان حضور داشتند. در طول این مدت تنها  یک مورد مثبت کووید 19 گزارش شد که ان هم مربوط به داخل کمپ نبوده است.

فدراسیون جهانی والیبال موفقیت حباب لیگ ملتهای والیبال را بسیار عالی اعلام کرد زیرا که با کیفیت بسیار بالایی در در ریمینی ایتالیا برگزار شد و توانست بخوبی سلامت و امنیت شرکت کنندگان در مسابقات را  حفظ کند.

لیگ ملتها در حباب محافظت شده ی ریمینی ایتالیا، از 25 می تا 25 ژوئن، در بخش بانوان و 28 می تا 27 ژوئن، در بخش مردان برگزار شد. در طول این تورنمنت یک ماهه در حباب، بیش از 1000 نفر حضور داشتند که 572 نفر از آنها بازیکن بودند و  تقریبا 100 نفر در تولیدات تلویزیونی و بخش اطلاع رسانی حضور داشتند.

در طی 38 روز، 2250 تست PCR و 7920 آنتی ژن و همچنین انواع مختلف پروتکل COVID-19 که برای محافظت از سلامتی  همه شرکت کنندگان  تدارک دیده شده بود، انجام شد. به محض ورود تیم ها به ایتالیا و قبل از خروج آنها ، همه افراد موظف به ارائه نتایج منفی تست کرونا بودند. همچنین لازم بود هر چهار روز یکبار تست های درون تیمی و  آزمون PCR انجام دهند.

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد تنها یک مورد تست مثبت کرونا اعلام شد که مربوط به راننده اتوبوس تیم آلمان بود.  راننده اتوبوسی که تیم ملی مردان آلمان را از هتل به سالن تمرینات منتقل میکرد، تنها مورد مثبت COVID در VNL گزارش شده است. راننده بلافاصله از حباب خارج و قرنطینه شد. بلافاصله تیم آلمانی تحت آزمایش اضافی قرار گرفت، که خوشبختانه همه نتایج منفی بود.

[caption id="attachment_180446" align="aligncenter" width="1577"]لیگ ملتهای والیبال لیگ ملتهای والیبال[/caption]