به گزارش آریاورزش بازی دو تیم فرانسه و لهستان در هفته آخر مرحله گروهی لیگ ملتها به مصاف هم رفتند و بازی انها دور از حواشی نبود. دو بازیکن حاشیه ساز والیبال کوبیاک در تیم لهستان و انگاپت در تیم فرانسه بار دیگر حاشیه سازی کردند.

لیگ ملتها در هفته پایانی در جریان بازی دو تیم  لهستان و فرانسه در ریمینی، درگیری بین میخائو کوبیاک و اغوین انگاپت رخ داد. همانطور که شاهد بودیم، ویلفردو لئون در همه لحظات حضور داشت و سعی کرد انگاپت عصبی را آرام کند.

تیم لهستان در آخرین هفته مرحله اول مسابقات لیگ ملت ها در ریمینی به مصاف فرانسه رفت. پس از پنج ست، این تیم فرانسه بود که  3-2 پیروز شد.  به غیر از جذابیت های بازی که کم نبودند، شاهد درگیری های لفظی زیر تور نیز بودیم.

دوربین ها درگیری بین میخائو کوبیاک و اغوین انگاپت را به خوبی ثبت کردند. پس از این مسابقه ، فرانسوی ها از خجالت کاپیتان تیم ملی لهستان در فضای مجازی در امدند  و ادعا کردند که او از الفاظ رکیکی استفاده کرده است.

[caption id="attachment_180319" align="aligncenter" width="2560"]حواشی ایجاد شده در بازی دو تیم فرانسه و لهستان در لیگ ملتها حواشی ایجاد شده در بازی دو تیم فرانسه و لهستان در لیگ ملتها[/caption]

البیته شخص انگاپت هم خودش بازیکن آرامی نیست و دوست دارد چنین شرایطی را شروع کرده و دامن زند، در این مورد هم کم کاری نکرد. ویلفردو لئون بسیار تلاش کرد تا او را دعوت به ارامش کند.

لئون هم در این مورد گفت: "من به او گفتم كه اینگونه رفتار نكند، زیرا در تلویزیون ظاهر خوبی ندارد.  اگر می خواهید چیزی هم به بگویید، بگذارید بعد از بازی این كار را انجام دهید."

فرانسوی ها اما به جای توضیح وضعیت پس از سوت پایان بازی، ترجیح دادند درگیری را به رسانه ای کنند. انگاپت علاوه بر كوبياك، به ويتال هاينن، سرمربي تيم ملي لهستان نيز تهمت زد و اظهار داشت كه هاینن رفتارهاي نژادپرستانه نسبت به او داشته است.  اما این مربی بلژیکی به سرعت این موضوع را در تویئتر تکذیب کرد.

به گفته لهستانی ها او قصد ایجاد جنگ روانی پیش از مرحله نیمه نهایی را داشته تا ذهن بازیکنان لهستان را بر هم بزند که در این کار شکست خورد. چون تیم لهستان بود که به فینال رفت و مدال نقره این دوره را بر گردن آویخت.